PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy › Re: Swiadectwo pracy
  • Data: 2006-06-13 20:49:31
    Temat: Re: Swiadectwo pracy
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nemi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e6n3u3$lk9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    | Dokładnie nie chce mi go podpisac. Zdałam swoja prace i wszytskie rzeczy w
    | dniu 02.06 i do dnia dzisiejszego bez echa. w okresie wypowiedzenia
    | rozmawialam z prezesem mojej firmy i powiedzialam, ze moja decyzja jest
    | nieodwolalna i tu nagle takie cos. Dzisiaj minal 7 dzien, jestem wkurzona
    bo
    | teraz dlugi weekend i mogllabym miec wole a oni nawet nie maja podstaw
    zeby
    | mi naliczyc ten urlop, bo moze juz wykorzystalam swoja pule. ehh nie wiem
    co
> [...]

    Moja rada to zadzwonic do kadr i poweidziec to co napislas na grupie. Ze
    masz same klody i wogole zrobilas wszystko co firma chciala i ze chcial bys
    sie dowiedziec kiedy dostaniesz swiadectwo pracy.
    Jezeli zaczna cos krecic to nie wachaj sie uzyc PIPu poniewaz Ja osobiscie
    takiego pracodawce bym skreslil z listy zetelnych. Niech nikt nie pisze ze
    nie trzeba palic mostow, trzeba miec swoja gosnosc i zajac sie nowa praca
    anizeli przekonywac poprzedniewgo pracodawce ze to byl zart ze nie bylo mnie
    w pracy tydzien :)

    sorki ale jak pracodawce okoniem to ja tez
    Walcz o swoje

    XYZ