PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: SuperMedia ? NTG

  • 1. Data: 2004-07-01 10:04:19
    Temat: Re: SuperMedia ? NTG
    Od: "Piotr Chlabicz" <p...@w...pl>

    Użytkownik "[sis]" napisał

    > FUT: pl.praca.dyskusje
    >
    > pozdrawiam,
    > Kamil

    Dzieki, wiem o istnieniu tamtej grupy,
    ale jakby nie mam ochoty dyskutowac na temat urlopow, zwolnien itp......
    Mam tez watpliwosci, czy na jej lamach spotkam programistow? ;-)
    Poszukuje wiedzy w konkretnym srodowisku, swiat jest maly.
    Licze na info.

    --
    ---
    Piotr Chlabicz

  • 2. Data: 2004-07-01 10:53:02
    Od: "Piotr Chlabicz" <p...@w...pl>

    Czy znacie firme SuperMedia dzialajaca w paru miastach w Polsce?
    Czy macie wiedze, czy warto z nimi wspolpracowac?
    (w charakterze pracownika :- )
    Wszystko czym mozecie sie podzielic bedzie cenne.

    --
    ---
    Piotr Chlabicz