PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak wynagrodzenia

  • 1. Data: 2004-07-01 07:59:01
    Temat: Brak wynagrodzenia
    Od: "R S" <r...@o...pl>

    Co dzieje sie w momencie kiedy pracodawca na czas nie wypłaci
    wynagrodzenia?? W zawartej umowie jest zapis z ostatnim dniem miesiaca???
    Czy nalezą mi sie jakies odsetki za zwlokę ?? Jesli tak to jakie???

    --
    RS

  • 2. Data: 2004-07-01 13:06:10
    Temat: Re: Brak wynagrodzenia
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Użytkownik "R S" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co dzieje sie w momencie kiedy pracodawca na czas nie wypłaci
    > wynagrodzenia?? W zawartej umowie jest zapis z ostatnim dniem miesiaca???
    > Czy nalezą mi sie jakies odsetki za zwlokę ?? Jesli tak to jakie???

    www.haracz.pl - oni sie nie cackaja. o odestki sie nie martw.

    Wieslaw

  • 3. Data: 2004-07-01 19:16:35
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

> [...]
    > wynagrodzenia?? W zawartej umowie jest zapis z ostatnim dniem miesiaca???
    > Czy nalezą mi sie jakies odsetki za zwlokę ?? Jesli tak to jakie???

    W tym popapranym systemie nic :-(( ale jak masz kumpli i pracujesz ostatni
    dzien to dostaniesz razem z odsetkami. Polecam .. w zeszlym roku tak
    odzyskalem 3-miesieczne wynagrodzenie
    Irek