PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stuttgart/Monachium - ludzie?

  • 1. Data: 2002-08-06 10:02:51
    Temat: Stuttgart/Monachium - ludzie?
    Od: Lukasz Nowak <L...@N...eu.org>

    Witam,

    Przez pare najblizszych dni jestem w Niemczech w Stuttgarcie,
    mam tez nadzieje odwiedzic Monachium. Czytalem, ze odbywaja
    sie spotkania pracujacych Polakow w tym rejonie -- czy jest
    jakies w najblizszym czasie? Bylbym wdzieczny za cynk :>

    Pozdrawiam,
    Lukasz

    l...@n...eu.org

  • 2. Data: 2002-08-06 10:59:56
    Temat: Re: Stuttgart/Monachium - ludzie?
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

> [...]
    > sie spotkania pracujacych Polakow w tym rejonie -- czy jest
    > jakies w najblizszym czasie? Bylbym wdzieczny za cynk :>

    Jesli to sa spotkania ludzi z branzy IT to sie przylaczam do pytania. Wogole
    odbywaja sie takie spotkania?

    Pozdrawiam,
    Slawek

  • 3. Data: 2002-08-06 12:04:47
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in message

    > Jesli to sa spotkania ludzi z branzy IT to sie przylaczam do pytania.
    Wogole
    > odbywaja sie takie spotkania?

    bywały, bywały, teraz już może bardziej kameralnie ludzie się spotykają, ale
    zawsze.... a ty gdzie się znajdujesz?

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-08-07 12:52:53
    Od: Lukasz Nowak <L...@N...eu.org>

    Witam,

    In article <aioe1b$bd2$1@news.onet.pl>, Slavo wrote:
    > Wogole
    > bywa?y, bywa?y, teraz ju? mo?e bardziej kameralnie ludzie si? spotykaj?, ale
    > zawsze.... a ty gdzie si? znajdujesz?

    Hm.. Cisza... Wracam pod koniec tego tygodnia do Polski, cos bedziecie
    organizowac do tego czasu?

    Pozdrawiam z deszczowego Stuttgartu,
    Lukasz