PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia zaoczne a staż pracy do naliczenia urlopu. › Re: Studia zaoczne a staż pracy do naliczenia urlopu.
    From: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Studia zaoczne a staż pracy do naliczenia urlopu.
    Date: Tue, 26 Sep 2006 21:08:56 +0200

    Cezary Morga napaskudził na ekranie:

    > KP twierdzi, ze "szkoły wyższej - 8 lat."
    > O szczegoly trzeba pytac kogos z HR - ja sie na tym nie znam :)

    Tak. Bez względu na to czy to licencjat czy magister. Liczy się 8 lat.
    Wyższe wykształcenie musi być potwierdzone dyplomem.

    Od daty kiedy minie ci te 10 lat przysługują ci dodatkowe 6 dni (w całości,
    chyba że masz umowę terminową, to wtedy wyjdzie proporcjonalnie - wymiar
    ulropu jest wtedy liczony na dzień rozwiazania umowy o prace, czyli jeżeli
    już nabędzie prawo do 26 dni to proporcjonalnie od tych 26).

    Liczy się staż pracy (przepracowany) - dni, miesiace, lata (na internecie
    sią kalkulatory (zsumuj sobie czas trwania twoich umów o pracę). Jeżeli w
    tym samym czasie studiowałaś i pracowałaś, to do stażu liczy się albo
    studia (8lat), albo twoja praca -> w zależnosci od tego co jest
    korzystniejsze dla pracownika.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)