PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia zaoczne a staż pracy do naliczenia urlopu. › Re: Studia zaoczne a staż pracy do naliczenia urlopu.
  • Data: 2006-09-26 13:51:52
    Temat: Re: Studia zaoczne a staż pracy do naliczenia urlopu.
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:

    > : Generalnie po skonczeniu studiow bedziesz jeszcze musiala
    >
    > w sensie będę musiał ;)

    Pardon...

    > 1. 8 lat bez różnicy jakie studia ?? (licencjat, mgr, zaoczne, dzienne)

    KP twierdzi, ze "szkoły wyższej - 8 lat."
    O szczegoly trzeba pytac kogos z HR - ja sie na tym nie znam :)

    > 3. Załóżmy, że rzewczywiście 6 lat za lo + 3 lata pracy i w przyszłym roku
    > minie mi okres 10 lat. Czy 26 dni urlopu przysługuje mi od początku
    > następnego roku, czy proporcjonalnie od miesiąca, we którym ten okres
    > minie??

    Hmm... ktos kiedys chyba tutaj pisal, ze od miesiaca ale glowy nie dam. Co
    do tych 6 lat - moj blad, jest to 4 lata wiec bardziej oplaca sie liczyc od
    studiow :)

    > 4. Jak liczyć te 3 miesięczną przerwę w zatrudnieniu ?? Jest 6 lat za LO +
    > Łącznie 4 lata (48 miesięcy) zatrudnienia na umowęo pracę ??

    -> do kogos z HR

    --
    Cezary Morga