PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia informatyczne

  • 1. Data: 2006-06-05 14:26:38
    Temat: Studia informatyczne
    Od: "Filip" <g...@w...eu>

    Witam!
    Koncze akurat 2 klase liceum, ale od pewnego czasu mysle juz na temat
    studiow. Chodze do jednego z lepszych liceów w mieście, osiągam sukcesy z
    konkursów matematycznych na szczeblach wojewódzkich. Interesuję się
    informatyką, a za fizyką neizbyt przepadam (ale jestem w stanei sie jej
    uczyc). Programuje aktualnie w Pascalu, dodatkowo mam podstawy SQL-a i PHP.
    Co polecicie? Jaka uczelnia, jaki kierunek, dzienna/zaoczne? Dodam, iż
    chodzi o studia w Krakowie.

    Filip "Antyloop"
    gg: 2385476
    "Tyle mamy w sobie zła, ile widzą inni"

  • 2. Data: 2006-06-05 14:29:17
    Temat: Re: Studia informatyczne
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Filip napisał(a):

    > Co polecicie? Jaka uczelnia, jaki kierunek, dzienna/zaoczne? Dodam, iż
    > chodzi o studia w Krakowie.

    Studiuj za granicą - jeżeli możesz rzecz jasna.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-06-05 14:37:34
    Od: "Filip" <g...@w...eu>

    > Studiuj za granicą - jeżeli możesz rzecz jasna.

    w tym problem, ze nie moge :/

  • 4. Data: 2006-06-05 16:26:12
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Filip wrote:
    > Co polecicie? Jaka uczelnia, jaki kierunek, dzienna/zaoczne? Dodam, i?
    > chodzi o studia w Krakowie.

    No to mój drogi... mieszkasz w Krakowie, a nie wiesz, że tylko AGH się
    tam liczy? :)

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 5. Data: 2006-06-05 17:43:00
    Od: "Filip" <g...@w...eu>

    Użytkownik "mgl" <a...@f...email.com> napisał w wiadomości

    > No to mój drogi... mieszkasz w Krakowie, a nie wiesz, że tylko AGH się
    > tam liczy? :)

    Otoz wlasnie wiem, ze warto isc na AGH :). W Krakowie JESZCZE nie mieszkam
    (zamierzam sie przeprowadzic po szkole i juz tam zostac). Mgl: z Twojej
    wypowiedzi wnioskuje, ze jestes studentem na AGH. Co studiujesz? Na ktorym
    roku jestes? Itp itd :).

  • 6. Data: 2006-06-05 17:54:06
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Filip wrote:
> [...]
    > wypowiedzi wnioskuje, ze jestes studentem na AGH. Co studiujesz? Na ktorym

    Nie jestem studentem AGH, ale znam stamtąd kilka bardzo łebskich osób,
    wiem też, że informatyka na AGH jest dobrze postrzegana na rynku pracy.
    Zresztą o innym sensownym kierunku informatycznym w Krakowie poza
    studiami na AGH nie słyszałem...

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 7. Data: 2006-06-05 19:02:31
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Filip napisał(a):
> [...]
    > Co polecicie? Jaka uczelnia, jaki kierunek, dzienna/zaoczne? Dodam, iż

    AGH - kierunki to Elektronika, Telekomunikacja, atomatyka, informatyka,
    jak lubisz hardcore to fizyka matematyka.
    Ja kończe fizyke i nie nażekam na brak ofert. Ale dużo zależy od ciebie.
    Sutia pomagają ale nie załwiają nawet połowy tego co musisz umiec.

  • 8. Data: 2006-06-05 19:04:40
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    januszek napisał(a):

    > Studiuj za granicą - jeżeli możesz rzecz jasna.
    >
    > j.

    A co takiego mają uczelnie za granicą czego nie mają polskie uczelnie.
    Uczelnie takie jak AGH PW, PWr są uczelniami o renomie światowej, tak
    więc nie rozumiem o co ci chodzi.

  • 9. Data: 2006-06-05 19:11:35
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Tomek wrote:
    > A co takiego mają uczelnie za granicą czego nie mają polskie uczelnie.
    > Uczelnie takie jak AGH PW, PWr są uczelniami o renomie światowej, tak
    > więc nie rozumiem o co ci chodzi.

    Związany jestem z jedną z tych uczelni i mimo, że to dobre szkoły, to
    zdecydowanie daleko im do "renomy światowej". Renoma światowa to Ivy
    League, MIT, Stanford. Niestety, jeśli wyjedziesz z Polski, to nikt na
    widok "Warsaw University of Technology" nie będzie wpadał w podziw.
    Dystansu trochę :).

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 10. Data: 2006-06-05 19:24:49
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    mgl napisał(a):

> [...]
    > League, MIT, Stanford. Niestety, jeśli wyjedziesz z Polski, to nikt na
    > widok "Warsaw University of Technology" nie będzie wpadał w podziw.

    Dla mnie tak samo to co podałeś to też puste nazwy.
    I poza tym kasa to jeszcze nie wszytko bo głównie tym nas przewyższa
    zagranica.