PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia informatyczne › Re: Studia informatyczne
    From: "Marek" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Studia informatyczne
    Date: Mon, 5 Jun 2006 23:09:04 +0200

    Użytkownik "mgl" <a...@f...email.com> napisał w wiadomości
    news:e624g0$d16$1@news.dialog.net.pl...

    > Chyba spłycasz sprawę, jeśli mówisz, że efektem nauczania informatyki ma
    > być dobre miejsce na TopCoder (co oczywiście nie ma związku z moim
    > osobistem podziwem dla Tomka Czajki). Nie wydaje mi się też, żeby na
    > sukces Tomka i kolegów pracowała cała informatyka na UW :). Skończ studia,
    > idź do pracy, bądź "najlepszy". I nie rozczaruj się.

    Ale jaki moze byc bardziej wymierny wskaznik efektow jak miedzynarodowy
    konkurs, gdzie mlodziez moze skonfrontowac swoja wiedze? Nie splycaj
    Polskich sukcesow to Tomka Czajki. Polscy studenci zajmuja czolowe miejsca
    nie tylko na Topcoder (UJ- 11, UWr -13, PP -23), ale takze na konkursach
    ACM, Google Code Jam i wielu innych.
    Fakt, ze MIT ma wieksza renomome i stwarza wieksze mozliwosci, ale to juz
    inna bajka. Amerykanskie uczelnie, zwlaszcza jesli chodzi o studia
    doktoranckie wchlaniaja najzdolniejszych absolwentow calego swiata, maja
    ogromne budzety, i stad ich wysoki rating.