PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia informatyczne › Re: Studia informatyczne
  • Data: 2006-06-05 21:20:35
    Temat: Re: Studia informatyczne
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Poza tym, daleko naszym uczelniom do takiego modelu, w którym ściśle
    > współpracuje się z szeroko pojętym przemysłem. Zdarzają się u nas projekty
    > związane z pracą inżynierską lub magisterską, wykonywane we współpracy uczelni z
    > jakąś firmą. Nadal jest to jednak za mało, a zderzenie uczelnianej teorii z
    > praktyką naprawdę potrafi studentom otworzyć oczy. :)

    Najbardziej mnie dziwi powszechność tego naszego polskiego
    samouwielbienia i przypisywanie cech jednostek całemu narodowi. No ale
    może wtedy łatwiej się zasypia? :)

    Porównywanie liczby Polaków zatrudnionych w sensownych labach badawczych
    dużych firm do liczby przedstawicieli innych nacji mówi tyle, że nie ma
    co się dziwić, że niektórzy mogą nie potrafić wskazać na mapie, gdzie
    leży Polska.

    I zamiast wierzyć gazetom lepiej chyba poczekać kilka lat na własne
    doświadczenia i zweryfikowanie poglądów ;).

    pozdrawiam,
    --
    mgl