PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia informatyczne › Re: Studia informatyczne
  • Data: 2006-06-05 20:35:14
    Temat: Re: Studia informatyczne
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:
    > Jesli rozmawiamy o informatyce to np. informatyka na UW nalezy do czolowki
    > swiatowej i bije na glowe MIT, Stanford. Przynajmniej jesli chodzi o efekty
    > nauczania.
    > Zobacz sobie aktualny ranking prestizowego konkursu Topcoder:
    > http://www.topcoder.com/stat?c=school_avg_rating
    > UW - 1 miejsce
    > MIT - 14 miejsce
    > Standford - poza 50-tka

    Chyba spłycasz sprawę, jeśli mówisz, że efektem nauczania informatyki ma
    być dobre miejsce na TopCoder (co oczywiście nie ma związku z moim
    osobistem podziwem dla Tomka Czajki). Nie wydaje mi się też, żeby na
    sukces Tomka i kolegów pracowała cała informatyka na UW :). Skończ
    studia, idź do pracy, bądź "najlepszy". I nie rozczaruj się.

    pozdrawiam,
    --
    mgl