PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudent praca na wakacje w Anglii? › Re: Student praca na wakacje w Anglii?
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Student praca na wakacje w Anglii?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 13:49:54 +0100
    Sender: m...@o...pl@stach.netcontrol.pl

    Użytkownik "devil" <devil_24@bezzzsapmuu_gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cslk92$9qh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Planuje wyjazd na wakacje do Wielkiej Brytanii do pracy. I w związku z tym
    > mam pytaine do grupowiczów, którzy mają już jakieś doświadczenie w takiej
    > pracy. Jakiego pośrednika by polecili, który jest już sprawodzony i godny
    > zaufania? Drugie moje pytanie dotyczy zarobków i kosztów utrzymania. Na
    > jakie zarobki tygodniowo, po odliczeniu wszelkich opłat za mieszkanie i
    > podatków można liczyć? Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
    Zalezy gdzie pracyjesz i jakie masz doswiadczenie. Jesli to hotel to
    najczesciej dostajesz live in , czyli mieszkanie i szame gratis. W hotelu
    jest bardzo duzo dobrego jedzenia wyrzucane. Jak trafisz na dobry hotel to
    wyjedziesz tlusciutki ale moze sie zdazyc, ze beda ci szczedzili jedzenia.
    Posrednikow nie znam ale roznie to bywa, ja sobie zaltwialem sam prace i 2
    razy mi sie udalo