PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strzelilem samoboja? Chodzi o wybor szkoly i kierunku.

  • 11. Data: 2005-02-09 15:49:56
    Temat: Re: Strzelilem samoboja? Chodzi o wybor szkoly i kierunku.
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Darek w news:cuav1e$edl$1@julia.coi.pw.edu.pl napisał(a):

    > Wiekszosc prywatnych uczelni podchodzi do ksztalcenia czysto
    > biznesowo czyli nie liczy sie student, jego wiedza zdobyta na
    > uczelni, tylko kasa.

    Jest to podejście mało biznesowe. Coś takiego przejdzie u monopolisty, ale
    nie w firmie, która ma konkurencję. Tego właśnie nie potrafię zrozumieć. No
    chyba, że faktycznie podchodzą do tematu na tej zasadzie, że ludzie przłkną
    takie traktowanie byle mieć świstek, a ten dostaną na pewno bo płacą. Ale i
    tak wydaje mi się to bardzo dziwne.

    > Skutkiem czego tworza prawdziwe fabryki bezrobotnych.

    Mnie jak na razie idzie dobrze, ale ja inaczej postrzegam biznes.

    pozdrawiam
    Greg

  • 12. Data: 2005-02-09 15:51:25
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    szomiz w news:cuas5t$ojg$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Wyksztalcenie na byle jakim kierunku (a tak markieting jak
    > i ochrona srodowiska sie do nich zaliczaja)

    Byle jakie? Na jakiej podstawie tak oceniasz? Uważasz, że są to zupełnie
    zbędne kierunki?

    pozdrawiam
    Greg