PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy istnieja jakies dotacje?

  • 1. Data: 2005-02-08 15:23:46
    Temat: Czy istnieja jakies dotacje?
    Od: "Michał B. \(BajT\)" <b...@i...pl>

    Witam!

    Pisze po raz pierwszy na ta grupe dlatego prosze o wyrozumialosc jesli ten
    temat byl juz poruszany..

    Zamierzam otworzyc wlasna firme - a konkretnie studio fotograficzne.
    Mam lokal, ale potrzebuje ok. 20 000zl na zakup wyposazenia i drobny remont.

    Czy istnieja jakies dotacje z UE (urzedow pracy?) lub preferencyjne pozyczki
    na rozpoczecie pierwszej dzialalnosci gospodarczej?

    Prosze chociaz o wskazanie wartosciowego zrodla wiadomosci- w internecie
    znajduje niekompletne informacje, ktore zamazuja mi obraz sprawy... :(

    Bardzo prosze o pomoc!

    Pozdrawiam!

    Michał.

  • 2. Data: 2005-02-08 17:13:58
    Temat: Re: Czy istnieja jakies dotacje?
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    1) dotacja z Urzedu Pracy 11 tys pln - warunek musisz miec status
    bezrobotnego
    2) Urzad Marszalkowski 20 tys zl+roczny zus
    3) Fundusze Unijne - chyba wiekszosc programow zaklada dluzsze istnienie
    firmy,
    Wszystkie 3 pkt wymagaja biznes planu
    Szczegoly na prive.
    pozdr.

  • 3. Data: 2005-02-08 18:47:46
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    A ja tez moglabym dostac szczegoly na privie?

  • 4. Data: 2005-02-08 19:37:30
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    W sumie najlepiej zadzwonic do Urzedu i sie dowiedziec;-)

  • 5. Data: 2005-02-09 07:55:57
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Eh, no to mowie ze ... zesmy sie dowiedzieli u urzędasów w UP. Ale ok, na
    poprzednim topicu coś mi się juz naświetliło.
    :)