PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dam prace PArtner Handlowy / Wrocław

  • 1. Data: 2005-02-08 16:16:44
    Temat: Dam prace PArtner Handlowy / Wrocław
    Od: "Marcin" <c...@p...onet.pl>

    Miedzynarodowa korporacja CARION INTERNATIONAL S.A. z siedziba na
    Wegrzech i oddzialami w innych krajach, w Polsce dzialajaca od 1997
    roku,
    poszukuje PARTNERÓW HANDLOWYCH.

    Jesli masz od 20 lat
    jestes osoba:
    -komunikatywna
    -lubiaca wyzwania
    -nastawiona na osiagniecie sukcesu

    posiadasz silna motywacje w osiaganiu powierzonych celów,

    TO TA OFERTA MOZE BYC NAJLEPSZA JAKA KIEDYKOLWIEK DOSTANIESZ !!!

    OFERUJEMY:
    -pelna pomoc i stala opieke ze strony do?wiadczonych partnerów,
    -prace w mlodym dynamicznym zespole
    -nienormowany czas pracy
    -mozliwosc rozwoju i kariery w miedzynarodowym koncernie cieszacym sie
    uznaniem wsród klientów
    -atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiaganych wyników.

    OFERTA DOSKONALA DLA STUDENTÓW ZARÓWNO JAK DLA OSÓB KTÓRE PRAGNA
    DOROBIC PIENIADZY!!!

    OSOBY ZAINTERESOWANE PROSZE O KONTAKT NA ADRES:
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2005-02-08 16:53:26
    Temat: Re: Dam prace PArtner Handlowy / Wrocław
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-08, Marcin <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Miedzynarodowa korporacja CARION INTERNATIONAL S.A. z siedziba na
    > Wegrzech i oddzialami w innych krajach, w Polsce dzialajaca od 1997
    > roku,
    > poszukuje PARTNERÓW HANDLOWYCH.
    Ale wysłać ogłoszenia na właściwą grupę to już nie potraficie?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "Ja lubię kulki, czajniki i biathlon"
    /Croolik The Kibic/

  • 3. Data: 2005-02-08 17:04:13
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Wspaniałego dnia wtorek, 8 lutego 2005 17:16 internauta o pseudonimie
    Marcin, klikając w klawiaturę wystukał tekst wiadomości, na grupie
    pl.praca.dyskusje::

    > poszukuje PARTNERÓW HANDLOWYCH.
    Partnerów - nie przedstawicieli h. ?

    > TO TA OFERTA MOZE BYC NAJLEPSZA JAKA KIEDYKOLWIEK DOSTANIESZ !!!
    Dlaczego najlepsza - czyżby nie było w polsce innych pracodawców, a ludzie
    wyzbyli się ambicji w wieku 20 lat ?

    > -prace w mlodym dynamicznym zespole
    Często zmieniacie pracowników - tak mam to rozumieć ?

    > -nienormowany czas pracy
    Ajj - dziś tylko 14 godzin - nadgodzin nie dostaniesz - wara od kasy....

    > -atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiaganych wyników.
    Czyżby MLM

    > OFERTA DOSKONALA DLA STUDENTÓW ZARÓWNO JAK DLA OSÓB KTÓRE PRAGNA
    > DOROBIC PIENIADZY!!!
    No tak - nawet napewno MLM - brr, raz miałem rozmowę w takiej firmię -
    dziękuję, postoję....

    > r...@o...pl
    Firma nazywa się "rekrutacja_luty" lub "o2" - lub może nie mają firmowych
    kont - trochę dziwne....

    Powtarzam - czyżby MLM ?

  • 4. Data: 2005-02-08 18:59:20
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Partnerów - nie przedstawicieli h. ?
    nie, bo jednak masz rację:
    > No tak - nawet napewno MLM
    http://www.carion.com/portal/index.php?work=show&id=
    3&lang=pl&out=xml&skin=alap&items=3

  • 5. Data: 2005-02-08 19:04:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 08 Feb 2005 18:04:13 +0100, na pl.praca.dyskusje, Karol Lipnicki
    napisał(a):

    > Powtarzam - czyżby MLM ?

    Co to MLM?

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2005-02-08 20:09:15
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co to MLM?

    Pracujesz na swojego szefa, a on na swojego i tak dalej. Niby nic takiego,
    ale ta praca polega na szukaniu podwładnych, żeby na Ciebie pracowali,
    oczywiscie.

  • 7. Data: 2005-02-09 07:35:18
    Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Miedzynarodowa korporacja CARION INTERNATIONAL S.A. z siedziba na
    > Wegrzech i oddzialami w innych krajach, w Polsce dzialajaca od 1997
    > roku,

    Uwaga to coś w stylu systemu argentyńskiego, nie dajcie się nabrać.

    Akna

  • 8. Data: 2005-03-17 16:09:17
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> skribis:

    >Co to MLM?

    Multilevel marketing. Czyli marketing wielopoziomowy
    zobacz -> http://www.arystoteles.pl/nmf/YaBB.cgi
    Sposob na dystrybucje towarow.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<