PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla obcokrajowca spoza UE w Polsce-jak z pozwoleniem?

  • 1. Data: 2005-02-08 12:25:01
    Temat: Praca dla obcokrajowca spoza UE w Polsce-jak z pozwoleniem?
    Od: "Kasia" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich, którzy mają wiedzę na ten temat. Chciałabym zaproponować
    pracę na umowę o dzieło autorskie (pracę intelektualną) człowiekowi spoza
    Unii Europejskiej i ponoć jest taka możliwość, bo ów człowiek pracował już w
    Polsce na jakiejś uczelni na podobnych zasadach. Niestety nie wie, jaka była
    podstawa do zatrudnienia bez konieczności załatwiania pozwolenia o pracę.
    Byłam wczoraj u Wojewódzkim Urzędzie Pracy i niezbyt zorientowana pani
    urzednik nie była mi w stanie udzielić żadnej wiążącej informacji,
    ale "gdybała", że nie ma takiej możliwości. Nie wzbudziła jednak tym swoim
    gdybaniem mojego zaufania...
    Mam nadzieję, że ktomuś z Was udało się dociec, czy jest jakaś możliwość
    zatrudnienia bez konieczności załatwiania pozwolenia na pracę. Ja nie mam
    etatu, tylko pracę przy projekcie na kilka miesięcy... I nie mogę znaleść
    Polaka!!!
    Proszę o maila na priv k...@w...pl

  • 2. Data: 2005-02-08 16:17:52
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > ale "gdybała", że nie ma takiej możliwości. Nie wzbudziła jednak tym swoim
    > gdybaniem mojego zaufania...

    Pani gdyba prawidłowo, a gdyba dlatego, że dajesz nieklarowny przekaz, mówiąc
    delikatnie. Jesli prowadzisz swoja forme, w jakimkolwiek zakresie, i chcesz, że Ci
    ktos spoza unii wykonał jakąs prace za pieniądze, to musisz dostac pozwolenie.
    http://www.infoobywatel.gov.pl/psu/3_3/index.html tu masz zasdady ogolne.
    I w sumie skoro masz taki problem, to czemu po ludzku nei napiszesz elementarnych
    rzeczy - jaka to praca, i jakiego kraju obywatelem jest twoj problem&
    Wojtek

  • 3. Data: 2005-02-08 21:27:03
    Od: "Mike" <a...@s...pl>

    Polecam link http://www.obcokrajowcy.republika.pl/index.html