PracaGrupypl.praca.dyskusjeStrój na rozmowe kwalifikacyjną??? › Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjną???
  • Data: 2002-08-08 12:19:03
    Temat: Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjną???
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Janczara" <W...@d...com.pl>

    > Może raczej napisz _powinny_być_, a nie _muszą_być_ .

    Dokladnie!

    > Jeżeli Ci bardzo zależy na tej pracy to IMHO lepiej załóż, bo jak trafisz
    na
    > takiego co to nawet po ulicy chodzi w garniturze/rajstopach:
    > "> tak samo wielkim, jak w pracy, jak na ulicy, w restauracji albo
    teatrze."
    > to może nawet nie będzie chciał z tobą rozmawiać ;-).

    Jeżu, nie demonizujmy! Ubior ma byc czysty, elegancki i odpowiadajacy danej
    sytuacji. Sa naturalnie firmy, ktore maja swoje kodeksy wlasciwego ubioru
    oraz rodzaju fryzury, gdzie zapisane jest nawet, jak czesto trzeba odwiedzac
    salon fryzjerski oraz jaka bizuteria jest dopuszczalna, ale to juz jest
    zboczenie IMO.
    Uwazam, ze w upal najlepiej zalozyc kostium ze spodniami z przewiewnego
    materialu, pod spodnie tzw. antygwalty czyli rajstopowe podkolanowki, a do
    tego pantofle/sandaly z kryta pieta i palcami. Albo spodnie z elegancka
    bluzeczka. Ja tak biegam ubrana na spotkania. I czesto zdarza sie, ze osoba
    przeprowadzajaca rozmowe jest ubrana ponizej jakiejkolwiek normy, wiec nie
    ma sie co za bardzo naprezac. Liczy sie przede wszystkim to, jakie masz
    kwalifikacje, czy sie nadajesz do danej pracy. A jak stwierdza, ze Twoj
    wyglad jest nie do konca OK, to po przyjeciu zasugeruja zmiany. Wszystko
    zalezy od profesjonalizmu, kultury firmy i podejscia do kandydatow.

    > Z drugiej strony jeżeli kryterium przyjęcia jest posiadanie
    rajstop/pończoch
    > to może lepiej tam nie pracować

    Tez racja :)
    Pozdrawiam!