PracaGrupypl.praca.dyskusjeStrój na rozmowe kwalifikacyjną??? › Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjn????
  • Data: 2002-08-11 16:31:59
    Temat: Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjn????
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3D518992.C97E491D@poczta.fm...

    > Owszem, ale przy temperaturze powyżej 25 stopni trudno w nich wytrzymać,
    > nawet pończochy niewiele dają, w końcu to sztuczny materiał ;-)

    Wszystko zalezy od firmy i od stanowiska.
    Nie kazde stanowisko wiaze sie z kontaktem z klientami,
    we wszelkich dzialach produkcji panuje znacznie wiekszy luz.
    Nie kazda firma ma tak wyrazne wymogi wobec swoich pracownikow.
    A swoja droga nawet w wielu firmach majacych ogromne wymogi
    co do wygladu pracownikow, przechodzą przez rozmowy osoby
    nie spelniajace tych wymogow, bo tam przeciez pracuja ludzie
    na poziomie, ktorzy potrafia powiedziec, ze "pracujac dla nas
    bedzie pani musiala ubierac sie tak a tak." I tyle.
    Generalnie brak rajstop do garsonki odbierany jest zle.
    Poglady na temat koniecznosci noszenia rajstop do letnich sukienek,
    w sytuacjach nieformalnych, to juz tylko ... subiektywne poglady,
    ale akurat do garsonki trzeba miec rajstopy.
    Choc jestem w stanie uwierzyc, ze jesli starasz sie np. o stanowisko
    kasjerki w supermarkecie, to Ci to nie zaszkodzi.
    Pamietaj jednak, ze rownie eleganckie, jak garsonki, sa garniturki,
    a jesli nawet nie masz calego garnituru, to naprawde lepiej dobierz do
    gory garsonki odpowiednie spodnie, a do nich rajstopkowe skarpetki.
    Nie nameczysz sie, bedziesz wygladac odpowiednio i dobrze sie czuc.
    Pozdrawiam,
    MArta