PracaGrupypl.praca.dyskusjeStrój na rozmowe kwalifikacyjną??? › Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjn????
  • Data: 2002-08-08 07:00:27
    Temat: Re: Strój na rozmowe kwalifikacyjn????
    Od: Cassandra <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak samo wielkim, jak w pracy, jak na ulicy, w restauracji albo teatrze.
    >
    > IMO nie s? przest?pstwem w Polsce, a zak?adam, ?e tutaj idziesz na
    > rozmow?.
    >
    > Ale IMO ?wiadcz? o bezgu?ciu...

    Tia, a czy chodzisz po ulicy, na spcer, do kumpla w garniturze ??? w
    taki upal ??? Wspolczuje... IMHO w takim przypadku nie jest to moze
    bezguscie, ale... conajmniej masochizm...
    Czy dziewczyna, podczas takich upalow, w wyjatkowo letniej sukience
    (przewiewna, przed kolana, na ramiaczka) - raczej moze nie podczas
    rozmowy kwalifikacyjnej - musi wg Ciebie zakladac rajstopy, bo inaczej
    jest bezgusciem ? Czy tez ja, zle zinterpretowalam Twoja wypowiedz ?

    Pozdrawiam,
    Cass