PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaż pracy a działalność gospodarcza w kontekście UE. › Re: Staż pracy a działalność gospodarcza w kontekście UE.
    From: "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Staż pracy a działalność gospodarcza w kontekście UE.
    Date: Mon, 27 Jan 2003 19:32:54 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@inthands2.hands.com.pl

    > jak mnie dziś poinformowała pani w UP - własną działalnośc gosp. można
    > wliczyć w staż pracy, z tym, że trzeba dostarczyć dok. potwierdzające
    opłaty
    > w ZUS (ile i za jaki okres)

    Dzieki, już myślałem, że pytanie przepadnie w otchłani usenetu.
    najgorsze jest to, że np. jedna z pań w ZUS'ie w Gdyni twierdziła
    zupełnie coś innego (argument w postaci:
    "na pewno nie można, bo jak ja byłam na działalności, to mi
    pracodawca nie chciał potem wypisać świadectwa pracy".
    Te babki naprawdę czasem są osłabiające.) Na szczęście
    inna pani w ZUS'ie w Gdańsku potwierdziła, że można wliczać
    i ogólnie rozmowa była bardziej rzeczowa.

    Filip Sielimowicz