PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaż pracy a działalność gospodarcza w kontekście UE. › Odp: Staż pracy a działalność gospodarcza w kontekście UE.
  • Data: 2003-01-28 10:51:11
    Temat: Odp: Staż pracy a działalność gospodarcza w kontekście UE.
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Filip Sielimowicz <s...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b13u15$58o$...@n...onet.pl...

    > (argument w postaci:
    > "na pewno nie można, bo jak ja byłam na działalności, to mi
    > pracodawca nie chciał potem wypisać świadectwa pracy".
    > Te babki naprawdę czasem są osłabiające.)

    Haha!

    Niekompetencja urzędników czasami mnie przeraża.
    Kiedyś jakiś urzędnik nie chciał mi podać adresu jednej firmy, bo "ochrona
    danych osobowych"...

    Ale w takich przypadkach jedyną możliwością jest zapytanie na piśmie - wtedy
    po pierwsze, bardziej się starają przy odpowiedzi, a po drugie masz dowód na
    to, że Ciebie okłamali.

    Rafał