PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz absolwencki jako grafik

  • 1. Data: 2005-06-02 18:44:08
    Temat: Staz absolwencki jako grafik
    Od: "dEG" <d...@g...pl>

    Witam!
    Tak sie zastanawiam jak w Polsce jest ze stazami absolwenckimi dla grafikow
    [koncze informatyke, jednak rajcuje mnie grafika komputerowa]. Potrafie 3dsMax,
    Lightwave [pod to tylko rendy statyczne i low poly], Blendera, do txtur
    Photoshopa, Gimpa, Corela. Oprocz tego troszke OpenGl'a, C++, asm, html'a,
    animacje we flash'u i inne bzdety. Doswiadczenie pewne juz posiadam- wspolpraca
    przy tworzeniu kilku gier- glownie obiekty low poly i sporo rendow hobbystycznie
    [wiec problem doksztalcenia mnie znika :P]. Czy firmy tworzace gry komputerowe
    szukaja stazystow? Czy ktos moglby polecic jakies firmy z okolic Slaska/Zaglebia
    Dabrowskiego ktore byly by zainteresowane "zatrudnieniem" ;) na takich warunkach
    pracownika?
    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2005-06-02 23:14:54
    Temat: Re: Staz absolwencki jako grafik
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Czy ktos moglby polecic jakies firmy z okolic Slaska/Zaglebia
    > Dabrowskiego ktore byly by zainteresowane "zatrudnieniem" ;) na takich
    > warunkach pracownika?

    Widziałam sporo ogłoszeń na grafika 3D do gier komputerowych (praca płatna)
    na serwisach typu freelancer, e-zlecenia itp.
    Poszukaj na googlach.

    Koziorozec

  • 3. Data: 2005-06-02 23:53:59
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

> [...]
    >Photoshopa, Gimpa, Corela. Oprocz tego troszke OpenGl'a, C++, asm, html'a,

    z tego co obserwuje ostatnio wymagaja tez Illustratora i InDesign :)
    warto sie zapoznac...

    a co do stazu... najlepiej szukaj na wlasna reke - np w jakichs
    agencjach reklamowych czy co tam Cie interesuje - umow sie z
    wlascicielem firmy i zalatwiaj to potem w urzedzie od tej strony... bo
    w PUP takich propozycji dla grafikow nie widzialam ani razu
    a czy beda chetni?? kwestia tego jak siebie i korzysci dla firmy z
    przyjecia akurat Ciebie na staz zareklamujesz :)

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 4. Data: 2005-06-02 23:57:26
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    aha zajrzyj na www.artserwis.pl - widzialam tam kilka ofert wlasnie
    dla grafikow przy grach komp.

    CanoE
    _____________________________________
    Time is on my side

  • 5. Data: 2005-06-03 05:16:21
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia 2 Jun 2005 20:44:08 +0200, dEG napisał(a):

    > Witam!
    > Tak sie zastanawiam jak w Polsce jest ze stazami absolwenckimi dla grafikow

    Nie masz żadnych szans na staż absolwencki...
    Bo takowych staży nie ma. Tzn. nie ma staży absolwenckich. Już od ponad
    roku.
    Ale są po prosu staże. I nie trzeba być absolwentem.

    3m się

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2005-06-03 06:59:14
    Od: "teddy" <t...@o...pl>

    > z tego co obserwuje ostatnio wymagaja tez Illustratora i InDesign :)
    > warto sie zapoznac...

    A po co kolesiowi od gier InDesigne i Illustrator? he?
    Bez sensu

  • 7. Data: 2005-06-03 14:13:30
    Od: "dEG" <d...@g...pl>

    > Widziałam sporo ogłoszeń na grafika 3D do gier komputerowych (praca płatna)
    > na serwisach typu freelancer, e-zlecenia itp.

    Wlasnie po to szukam stazu aby porobic cos w pelnym wymiarze godzin. Praca
    zdalna to troche sranie w banie. Pracodawca zazwyczaj bardzo rzadko sie odzywa,
    czesto zmienia pomysly [szczegolnie w przypadku low poly]. W rzeczywistosci
    praca ktora bym wykonal na miejscu 4 dni zabiera mi 3 tygodnie :/

  • 8. Data: 2005-06-03 20:10:44
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

> [...]
    odzywa,
    > czesto zmienia pomysly [szczegolnie w przypadku low poly].

    Freelancer, tzw. wolny strzelec to nie człowiek, który wykonuje pracę
    zdalnie, a osoba, która podejmuje się konkretnych zleceń, nie mając
    najczęściej stałego zatrudnienia.
    W tej chwili obrażasz wszystkich grafików, plastyków, copywriterów,
    fotografów itd.

    Pracę taką można wykonywać dla bardzo dużej firmy (o ile jest się DOBRYM) i
    wcale nie jest powiedziane, że zdalnie!

    > W rzeczywistości praca która bym wykonal na miejscu 4 dni zabiera mi 3
    tygodnie :/

    Jaki to problem, skoro firma Ci i tak za to zapłaci?
    Może musisz się nauczyć stawiać pewne warunki, a nie zgadzać się na
    wszystko?

    --
    Koziorozec pozdrawia

  • 9. Data: 2005-06-04 08:40:56
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > fotografów itd.
    >
    > Pracę taką można wykonywać dla bardzo dużej firmy (o ile jest się DOBRYM) i
    A ja wlasnie pisze o pracy zdalnej [a nie o freelancerach] ktora w przypadku
    tworcy gier/low poly to porazka.

    > tygodnie :/
    >
    > Jaki to problem, skoro firma Ci i tak za to zapłaci?
    > Może musisz się nauczyć stawiać pewne warunki, a nie zgadzać się na
    > wszystko?

    Przy takiej konkurencji na rynku pracy warunkow nie ma co stawiac, bo zaraz
    znajdzie sie ktos kto z checia posiedzi tyle nad projektem za mniejsze
    pieniadze. Co do scenek to zawsze jest prosba o wycene projektu, wiec o
    doplatach nie ma mowy. Moglbym argumentowac ze pracodawcy sie pomysly zmienily i
    przez to tracilem niepotrzebnie czas, ale znow pojawia sie kwestia
    konkurencyjnosci :/
    A tak- na miejscu nie ma mowy o wycenie calego projktu tylko o kasie/h.

  • 10. Data: 2005-06-04 15:21:24
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >A po co kolesiowi od gier InDesigne i Illustrator? he?
    >Bez sensu

    a kto powiedzial ze znajdzie od razu staz akurat w grach komp?? he?
    grafika komputerowa to bardzo obszerna dziedzina i lepiej byc
    wszechstronnym...

    CanoE
    Time is on my side