PracaGrupypl.praca.dyskusje › Capgemini

  • 1. Data: 2005-06-02 12:46:15
    Temat: Capgemini
    Od: "Tom" <to>

    Witam,,
    Czy ktos moze byl na rozmowie w sprawie pracy na stanowisko Asystent IT ds.
    wsparcia uzytkowego w wyzej wymienionej firmie i moze sie podzielic
    informacjami jak taka rozmowa przebiega. Nadmieniam ze mam odbyc wstepna
    rozmowe telefoniczne i nie mam zielonego pojecia jak taka rozmowa moze
    wygladac.
    Dzieki

  • 2. Data: 2005-06-03 19:45:15
    Temat: Re: Capgemini
    Od: wild <w...@p...fm>

    Tom napisał(a):
> [...]
    > informacjami jak taka rozmowa przebiega. Nadmieniam ze mam odbyc wstepna
    > rozmowe telefoniczne i nie mam zielonego pojecia jak taka rozmowa moze

    Witam,
    jeśli chodzi o tę firmę (Kraków - ulica Lubicz) to znam jedną osobę
    która się tam dostała, nie znam szczegółów jak się odbywała rekrutacja
    ale ten ludek dostał pracę na podobnym stanowisku. Szczerze mówiąc
    zawsze mnie odstraszały zmianowe godziny pracy czyli tryb 7/24. Potem do
    składania tam swojego CV powstrzymał mnie sukces tej osoby o której
    wspomniałem wyżej. Nie, nie przez zazdrość tylko przez to że jeśli tam
    pracują takie osoby to poprostu nie interesuje mnie praca w podobnym
    gronie ludzi.
    Gość jest zakręcony jak słoiki na zimę, pracuje na stanowisku
    helpdeskowym a jak z nim rozmawiam twarzą w twarz to niestety nie jestem
    w stanie zrozumieć co do mnie mówi bo mówi niedbale i bardzo, bardzo
    niewyraźnie co jest tym dziwniejsze że musi udzielać pomocy przez
    telefon, niejednokrotnie w obcym języku jak przypuszczam (ten chyba zna
    więc pewnie od Ciebie też tego będą wymagać). Jeśli będziesz już po
    rozmowie to fajnie by było jakbyś coś o niej opowiedział bo może tam
    jest fajnie...
    Acha, ludek chodzi dzień w dzień w pełnym garniaku (pewnie jakby go
    przez tel zobaczyli :) ) no i jak na dział IT to wiedzę ma mizerną
    (ostatnie pytanie z jego ust to "do czego jest wykorzystywany port 21
    bo ja nie wiem").Poza tym miał szczęście bo nie pracuje na zmiany tylko
    8 godzin ale dlaczego akurat tak to nie wiem brakło mi cierpliwości na
    dekodowanie tego co do mnie nadawał....

    Powodzenia !!!!!

    Wild