PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz 3 czy 4 miesiace?

  • 1. Data: 2006-09-25 10:23:41
    Temat: Staz 3 czy 4 miesiace?
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Skonczylem studia( licencjat ) i chcialem isc na staz.I teraz mnie ciekawi
    ile trwa taki staz.Jedni mowia 3 a drudzy 4 miesiace.Acha i ile sie bierze
    pieniedzy miesiecznie.
    Z gory dzieki za odp
    Pozdr!

  • 2. Data: 2006-09-25 13:20:20
    Temat: Re: Staz 3 czy 4 miesiace?
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "JarY" napisał w wiadomości
> [...]
    > ile trwa taki staz.Jedni mowia 3 a drudzy 4 miesiace.Acha i ile sie bierze

    staz 6 miesiecy w administracji publicznej - 435 zl miesiecznie
    tak wiec zastanow sie czy aby na pewno warto

  • 3. Data: 2006-09-25 17:56:43
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bizon" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > staz 6 miesiecy w administracji publicznej - 435 zl miesiecznie
    > tak wiec zastanow sie czy aby na pewno warto

    Zależy od burmistrza miasta czy kogoś tam a nie od tego gdzie jest !!!
    Przeważnie jest od 3-6 miesięcy. Jak możesz to wybieraj 3, chyba że chcesz
    za 390 netto żyć.

  • 4. Data: 2006-09-25 19:27:46
    Od: k...@w...pl

    A jak masz pecha i mieszkasz w jakims malym "miasteczku" to mogą Cie
    usadzić nawet do roku czasu za te 300 parę złotych netto... bierz
    jak najkrócej!!

    Pozdrawiam
    Kwiatuszek

  • 6. Data: 2006-09-26 06:55:02
    Od: d...@o...pl

    nie wiem gdzie dają trzysta pare złotych za staż
    staż przydzielany jest od 3 miesięcy do 12 - co się nie zgadza w
    praktyce, bo po 12 miesiacach stażu UP musiałby płacić Ci zasiłek
    wiec z reguły jak chcesz przedłuzyc staż to przedłuzają go do 9
    miesięcy
    a wynagrodzenie nie jest wysokie bo 435 zł netto - ale jak masz dobrą
    rozwijającą się firmę, czasem warto zainwestować siedzieniem przez
    3 czy 4 miesiące wykazać się, by później zarabiać duzo więcej,
    chyba ze masz zamiar sie obijać czy pazyć kawe w byle jakiej firmie
    to wtedy lepiej faktycznie siedziec w domu.

  • 7. Data: 2006-09-26 11:45:59
    Od: Waldemar Bulkowski <j...@o...pl>

    Dnia 25 Sep 2006 23:55:02 -0700, d...@o...pl napisa?(a):

> [...]
    > praktyce, bo po 12 miesiacach stażu UP musiałby płacić Ci zasiłek
    > wiec z reguły jak chcesz przedłuzyc staż to przedłuzają go do 9

    Yyyyy... A z jakiej racji po 12 miesiących stażu należałby się zasiłek?

    Coś źle zrozumiałaś.

    3m się.
    --
    Jakec

  • 8. Data: 2006-09-26 20:11:33
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

[...]

    Staż nie wlicza siędo zasiłku !!! choćby z powodu mniejszej kwoy niż
    minimalna - 899 brutto.

  • 9. Data: 2006-10-06 08:24:52
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    a wynagrodzenie nie jest wysokie bo 435 zł netto - ale jak masz dobrą

    ---

    Nie 435 a cos okolo 470 zl na reke :)

    a ok. 520 brutto :)

    Staz trwa do 12 miesiecy ( w praktyce przedluzaja czasem tak ze moze
    trwac nawet 18 ! )
    Nie wiem czy jest jakis okres minimum ( tzn. czy najkrotszy staz to 3
    miesiace ) - wydaje mi sie ze moze trwac nawet miesiac :)

    Moze byc 4, 5 6, 8 miesieczny etc. - nie ma jakis "rownych" norm - na ile ma
    kase i zapotrzebowanie UP no i mozna pewnie negocjowac :)

    Bierz jak najkrotszy okres - dobrze Ci radza i w jakiejs prestizowej firmie
    :)

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-10-06 09:07:56
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 6 Oct 2006 10:24:52 +0200, Yapka napisał(a):

    > Staz trwa do 12 miesiecy ( w praktyce przedluzaja czasem tak ze moze
    > trwac nawet 18 ! )

    Raczej nie może - ustawa wyraźnie mówi, że staż może trwać do 12 miesięcy.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl