PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sposób na znalezienie pracy?

  • 1. Data: 2004-11-08 12:58:02
    Temat: Sposób na znalezienie pracy?
    Od: "Hania" <t...@o...pl>

    Czy uwazacie ze chodzenie po firmach i zostawianie CV jest dobrą metodą
    szukania pracy? Jak to robicie, co mówicie? Znacie inne metody? Jak
    efektywnie szukać pracy???

  • 2. Data: 2004-11-08 17:03:35
    Temat: Re: Sposób na znalezienie pracy?
    Od: "ShinningOnes" <r...@u...prv.pl>

    Użytkownik "Hania" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy uwazacie ze chodzenie po firmach i zostawianie CV jest dobrą metodą
    > szukania pracy? Jak to robicie, co mówicie? Znacie inne metody? Jak
    > efektywnie szukać pracy???

    Jak pracowalem kiedys w sekretariacie to kierowniczka raz w tygodniu kazala
    przepuszczac zebrane od "wedrownikow" CV ki przez niszczarke.

  • 3. Data: 2004-11-08 17:13:03
    Od: "Omen" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Hania" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy uwazacie ze chodzenie po firmach i zostawianie CV jest dobrą metodą
    > szukania pracy?>

    Ja tak nie uważam. To metoda dobra dla moich rodziców którzy całe życie
    przepracowali w jednej firmie i nie rozumieją że chodzeniem po róznych
    instytucjach, w których wszędzie witają człowieka tak jakby chcieli od razu
    pokazać gdzie są drzwi - można się tylko zdenerwować.

    Omen

    &&&MOBILIS IN MOBILI&&&

  • 4. Data: 2004-11-08 18:44:33
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy uwazacie ze chodzenie po firmach i zostawianie CV jest dobrą metodą
    > szukania pracy? Jak to robicie, co mówicie? Znacie inne metody? Jak
    > efektywnie szukać pracy???

    Tylko odpowiadaj na realne ogłoszenia o pracy, ktore zawieraja minimum 70% zgodnosci
    z Twoim profilem, a ponadto mozesz powiedziec WSZYSTKIM znajomym blizszym i dalszym,
    ze szukasz pracy - ta ostatia metoda, jakby nie byla glupia, tam czesto bywa
    skuteczna.
    Nie chodz po firmach i nie oddawaj CV bez kontekstu - jesli ktokolwiek w zyciu zrobil
    rekrutacje, to ma CV paredziesiat - do kilkuset, ktore mu leza w szafie(o ile nie
    poszly do niszczarki).

    Wojtek