PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
  • Data: 2005-01-26 22:07:33
    Temat: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 22:54:09 +0100, złoty <m...@o...wytnij_to.pl>
    napisał:

    > ...heh.....ze tak zapytam..co ty mowisz? ..wiesz - ostatnio widzialem
    > ogloszenie - ze ktos poszukuje operatora koparki.. proponowana stawka -
    > to 3000 pln (nie wiem - brutto czy netto). Zyczylbym wszystkim ludziom
    > po studiach - by mogli tyle zarabiac! ..odnosze wrazenie - ze wlasnie
    > jest odwrotnie! ..i obecnie mamy ZA DUZO ludzi wyksztalconych - a za
    > malo ludzi po zawodowce (o ile jeszcze takowe sa).. i sadze - ze tu jest
    > wlasnie problem
    >
    > pozdrawiam
    > A.

    Oczywiscie.
    Brak dobrych fachowcow w zawodach wymagajacych praktyki zaczyna juz sie
    ujawniac, pomimo, ze nie zwieksza sie liczba krajowych miejsc pracy
    (odchodza na emeryture i emigruja).
    Jednoczesnie praca fizyczna niewymagajaca studiow traktowana jest jako cos
    lekko wstydliwego (jesli jest praca docelowa a nie przejsciowa)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##