PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
  • Data: 2005-01-27 10:22:19
    Temat: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.01.2005 Immona <c...@W...zpds.com.pl> napisał/a:
    > lepszych fryzjerow. widzialam niedawno na slupach ogloszenie fryzjerki,
    > ktora
    > przyjedzie do domu i ostrzyze po bardzo konkurencyjnych cenach - widac golym
    > okiem, ze nie moze znalezc pracy w zakladzie fryzjerskim.

    Hm. Będzie kontrprzykład.
    Widziałem ogłoszenie nauczyciela, który udzieli korepetycji. Przyjdzie
    do domu i udzieli.
    Czy to znaczy, ze nie moze znaleźć pracy w szkole? ;D

    > A skad ta pogarda dla PH? Dobry PH moze zarobic znacznie wiecej niz te 3000
    > spawacza.

    Powiem Ci skąd. Stąd, że naroiło się tego, bo pracodawców _stać_ na
    przyjmowanie wielu PH, skoro ci są na prowizji. I mamy większą podaż niż
    popyt przez to. I wiem, dobry PH zarobic może 20-30kPLN, wiem... Ale
    przeciętniak zarobi właśnie podstawę 800 zł + prowizji jakieś 400.

    > Dolnym Slasku rusza wlasnie projekt finansowany w calosci z unijnych
    > pieniedzy, ktorego celem jest rozpoznanie potrzeb przemyslu na okreslone
    > kwalifikacje w skali najblizszych lat, tak, zeby szkolnictwo moglo wyciagnac
    > z tego wnioski i wprowadzic w zycie odpowiednie rozwiazania.
    Dobrze mieć tak unijne pieniądze i za nie robić badania... ;>

    *pzdr*
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    We're just too pretty for God to let us die.