PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
  • Data: 2005-01-27 08:19:28
    Temat: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.01.2005 złoty <m...@o...wytnij_to.pl> napisał/a:

    > ..a tu bym sie nie zgodzil. System szkolnictwa wyzszego - mamy dobrze
    > rozwiniety. Schemat: zawodowka - techniku - studia techniczne - uwazam ze
    > sa ok.. Problem jest raczej wlasnie w "nizszym" szkolnictwie zawodowym. Z
    > tego co slyszalem - zawodowki powoli wymieraja. A szkoda...Bo to sie
    > zemsci za jakis czas..

    A nawet jak zawodówki nie wymierają, to i tak niczego nie uczą. Praktyki
    załatwia się "za flaszkę" (tzn podpis z praktyk) i potem takiego
    absolwenta, dajmy na to, "Szkoly Zawodowej Machania Łopatą Na Dużych
    Głębokościach" trzeba uczyć od początku - co to jest trzonek tej
    łopaty... Bo praktyki spędzał na piwie/wódce z dziewczyną/kolegami.

    Hm. I to jest też kwestia podejścia uczniów. "Zawodówka - i tak mi nic
    nie da, to sie poobijam".

    pozdrawiam,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org