PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Date: Tue, 25 Jan 2005 22:45:28 +0100

    Mon, 24 Jan 2005 18:08:44 +0100, użyszkodnik Mo
    <l...@g...nie-smiec> napisał:

    > Twój przykład jest dokładnie odwrotny - na dane miejsce jest konkurent
    > (nawet jeśli niezainteresowany). I ilustruje dokładnie sytuację w Polsce
    > - na każde miejsce jest multum konkurentów.

    chciałem przez to powiedzieć że warto się kształcić

    w mojej pracy jak i w życiu towarzyskim stykam się z ludźmi raczej
    starszymi ode mnie i raczej mądrzejszymi

    > Wiesz, zazdroszczę Ci. Przedsiębiorczości, kasy, dobrego zawodu... :-P A
    > pomyślałeś, o tych, którzy nie mają zdolności
    > przywódczych/organizacyjnych?

    nie mam zdolności przywódczych, mam problemy ze zorganizowaniem samego
    siebie, nie mam papierka na żaden zawód bo rodzice pchali mnie usilnie
    na studia których nie ukończyłem (chciałem isc do technikum)

    >O tych, którzy z racji wykształcenia mogą
    > tylko pracować dla kogoś?

    pracuje dla kogoś

    > O tych, dla których nie ma miejsca "u
    > konkurencji", bo i ona jest zalewana niezamówionymi aplikacjami?

    wolny czas zamiast na rozrywki warto poświęcać na myślenie,
    samokształcenie i inwestowanie w siebie

    --
    futszaK
    601061867