PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Date: Sun, 23 Jan 2005 12:14:07 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Kyniu w news:1nydhutk7gu3r$.1gyd5xm7loenp.dlg@40tude.net napisał(a):

    > wystarczyloby by po pierwszym zwolnieniu tych 90-ciu
    > pracownikow powiedzialo ze nie zamierzaja pracowac
    > dluzej niz dotychczasowe 8 godzin. I prosze mi nie wmawiac
    > ze tak padlaby firma z racji malej konkurencyjnosci, bo pracownicy
    > w sasiednim panstwie widzac ze Ci sie nie dali tez by zaprotestowali.
    > Wszystko wrociloby do starego ukladu i wszyscy

    Tak od razu? Bez okresu przejściowego? Tak będzie przy założeniu, że
    pracodawcy nie będą mogli sobie pozwolić na najmniejszy zastój w pracy.
    Jeśli zdecydują się poczekać... kto dłużej wytrzyma Twoim zdaniem?
    Pracownik, który nie ma za co chleba kupić, czy pracodawca pozbawiony przez
    pewien czas siły roboczej? Przed takim strajkiem generalnym trzeba by zapasy
    poczynić, a nie wszyscy mają na to środki.

    pozdrawiam
    Greg