PracaGrupypl.praca.dyskusje › Smutne życie i praca.

  • 21. Data: 2003-06-26 11:53:36
    Temat: Re: Smutne życie i praca.
    Od: "Anonim" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bde4ll$p8o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > przelatują przez głowę. Oczywiście wiem iż spora grupa ludzi ma jeszcze
    > bardziej przerąbane (harują od rana do nocy) ale nie zmienia to aktu iż
    > czuję się "mętnie"

    Witaj
    niestety tak wlasnie jest.
    Pracujemy a zycie ucieka.Chyba wielu
    ludzi to widzi a Ci ktorzy nie, poprostu sa
    juz tak zapracowani ze zgubili rachube calkowicie.
    Chyba nikt nie ma pomyslu jak to zmienic :(

    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2003-06-26 12:35:09
    Temat: Re: Smutne^H^H^H^H^H^HWesołe życie i praca.
    Od: r...@r...pl

    Wesołe to życie!
    W sobote i niedziele można nie biec do pracy, a i w dzień powszedni
    już o 16tej jest się wolnym człowiekiem.
    wiem, ze niektórzy mają dużo lepiej, ale co tam. i tak się ciesze...

    ;-)))

    pozdrawiam

    romekk
    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 23. Data: 2003-06-26 13:54:35
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > już o 16tej jest się wolnym człowiekiem.
    > wiem, ze niektórzy mają dużo lepiej, ale co tam. i tak się ciesze...

    Ot właśnie ty masz wolne od 16tej. Ja na papierze kończę pracę o 15:30 ale
    wolne będę miał dopiero po 20 (nadplanowe -cotygodniowe zebranie).

    PawełW.

  • 24. Data: 2003-06-26 14:37:16
    Temat: Re: Smutne^H^H^H^H^H^HWeso?e ?ycie i praca.
    Od: r...@r...pl

    > Ot w?a?nie ty masz wolne od 16tej. Ja na papierze ko?cz? prac? o 15:30 ale
    > wolne b?d? mia? dopiero po 20 (nadplanowe -cotygodniowe zebranie).

    jeden dzien zimy nie czyni!

    tą 16tą wzialem z Twojego posta.
    Ja jestem na urlopie - na szczescie nie takim ,,az do znalezienia sobie
    nowej pracy'' ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 25. Data: 2003-06-26 23:01:13
    Od: "kuku" <k...@g...pl>

    > Tak można stawiać sprawę. Właśnie tak zrobił mój pracodawca jak mi dowalił
    > obowiązków z poza mojego etatu. Ba nawet powiedział iż nie tylko nie
    dostanę
    > podwyżki, roboty będę nmiał więcej ale jeszcze się powinienem cieszyć bo
    > "mam pracę" (w domyśle iż mogę ją stracić), do tego z uśmiechem na ustach
    "a
    > kolejną umowę podpisujemy na rok, bo jakby pan chcaił odejść to będzie
    > łatwiej!
    > Tak mam pracę ale raczej nie ma czego zazdrościć.
    >
    > PawełW.

    Tak to wyglada prawie wszedzie, a skoro coraz bardziej przykrecaja srube, to
    szukaj innej roboty,
    a jak juz znajdziesz cos na sto procent, to odejdz w dobrym stylu. Zrob to
    tak aby obecnemu pracodawcy zrobic jak najwiecej szkod. Oczywiscie tak by
    nie wejsc w konflikt z prawem. Ostatecznie "jak Kuba Bogu tak Bog Kubie".
    Zanim sie zaczela recesja mowilo sie o szanowaniu pracownika, inwestowaniu w
    kadry itd. Teraz sytuacja jest taka ze do roboty zawsze i wszedzie sa
    kolejki, pracodawcy wykorzystuja sytuacje jak moga. W efekcie pracownik nie
    identyfikuje sie z firma, pracuje ile moze bardziej ze strachu niz z
    poczucia obowiazku.
    Mam podobna sytuacje. Jak bylo dobrze, ludzie nie pchali sie do roboty
    dzwiami i oknami, bylismy cenieni, nie orzynano nas na nadgodzinach, czy
    nawet na jakis drobiazgach, pracowalo sie wtedy z entuzjazmem, jak bylo
    trzeba to zostalo sie w robocie dluzej, jak sie nazbieralo za duzo godzin,
    odebralo sie je w postaci dnia wolnego. Byly normalne w miare partnerskie
    uklady z kierownictwem. A teraz robi sie podobnie jak to opisywal
    przedpisca, czasem nawet przykrecaja srube ze zwyklej ludzkiej zlosliwosci.
    Ale teraz, ja nie mam skrupulow, jak znajde lepsza robote, i bede mial juz
    wszystko zalatwione, odejde sobie z obecnej w takim momencie aby ci ktorzy
    teraz mnie gnoja dla zabawy stracili jak najwiecej.
    pozdrawki,

  • 26. Data: 2003-06-27 01:34:57
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Ale pierdolisz, ja pierdole.

  • 27. Data: 2003-06-27 05:51:43
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > nie wejsc w konflikt z prawem. Ostatecznie "jak Kuba Bogu tak Bog Kubie".

    Masz dużo racji. Ale niestety w każdej branży tak jest. Ja mam na przykład mały
    sklepik osiedlowy.
    Bardzo mnie wkurzają ci klienci. Wymagania maja nie z tej ziemi.
    Dla odreagowania stresów zrobie jak radzisz. Jak sie jaka baba przyzwyczai, że już o
    7 może u mnie
    kupić świeże bułki to ja jej w któryś piątek nie otworze sklepu. Ostatecznie "jak
    Kuba Bogu tak Bog
    Kubie".

> [...]
    > uklady z kierownictwem. A teraz robi sie podobnie jak to opisywal
    > przedpisca, czasem nawet przykrecaja srube ze zwyklej ludzkiej zlosliwosci.

    No właśnie! Za dobrych czasów jak załatwiłem u szwagra w PSS sporo puszek ze
    śledziami w pomidorach
    co im sie oficjalnie data ważności kończyła to mi w godzine to wykupili. A teraz na
    partnerski układ
    nie ma nawet co liczyć.
    Byle czego nie chcą żreć, date ważności szukają. A jak jej nie widzą to sie
    bezszczelnie pyta!
    Czasem nawet widać, że i tak nie kupi, ale przykreca srube ze zwyklej ludzkiej
> [...]

    > wszystko zalatwione, odejde sobie z obecnej w takim momencie aby ci ktorzy
    > teraz mnie gnoja dla zabawy stracili jak najwiecej.

    Ja też tak zrobie. Ide dzisiaj wieczorem obejrzec sasiednie osiedle czy tam nie ma
    jakiego wolnego
    lokalu.
    Nie bedą mnie gnoić!

    Też pozdrawki!

    mer

  • 28. Data: 2003-06-27 06:57:49
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    Witaj!

    Thursday, June 26, 2003, 8:51:57 AM, you wrote:

    P> Smutne to życie. Codziennie trzeba biegać (oprócz sobót i niedziel) do
    P> roboty i pracować przez prawie cały pracowniczy dzionek przed komputerem.
    P> Robota taka sobie ale jak się biega do tej pracy rano zaraz po obudzeniu i
    P> wraca w okolicach szesnastej (dnia zostaje niewiele a następnego znowu
    P> robota itd) do tego z jakim? wiecznym katarem to jakie? takie czarne my?li
    P> przelatuj? przez głowę. Oczywi?cie wiem iż spora grupa ludzi ma jeszcze
    P> bardziej przer?bane (haruj? od rana do nocy) ale nie zmienia to aktu iż
    P> czuję się "mętnie"

    Doskonale Cie rozumiem... wlasnie sama przechodze podobny nastroj...
    nie wiem jak to nazwac.. rutyna? znudzenie? nie wiem...
    I nie to ze mam dosc pracy czy cos w tym stylu.. lubie swoja prace,
    mam fajnych szefow etc... ale.. no wlasnie to ale...
    Chyba potrzebuje odpoczynku...
    Dobrze pisales.. czlowiek idzie do pracy od rana do popoludnia,
    pozniej ewentualnie praca w domu lub nauka...
    praca za marne pieniadze.. praktycznie na przetrwanie/przeegzystowanie
    kolejnego miesiaca... zero mozliwosci odlozenia na pozniej,
    zaoszczedzenia... (przynajmniej tutaj na Podkarpaciu)... i chyba to
    mnie przytlacza... chyba tym jestm zmeczona...
    Tak sobie mysle, ze zatrzymala sie w miejscu...
    niby studiuje, staram sie cos osiagnac ale jakos nie ide do przodu...
    stoje w miejcu, egzystuje...
    nie chce tak...
    Ehh... soryy ale mam podly nastroj... i zero checi na cokolwiek...

    Pozdrawiam all i zycze wszytkim lepszego jutra...

    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl

  • 29. Data: 2003-06-27 07:37:38
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

    > no... masz przesrane, bo nie urodziles sie w rodzinie
    > arystokratyczno-magnackiej, gdzie zylbys jako rentier.
    > no fatalnie panie, fatalnie ;)))
    >
    > --
    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    oglądałem Twoją smetną stronę socjalistko ..... zresztą samo nazwisko ....

  • 30. Data: 2003-06-27 07:38:09
    Od: <s...@N...gazeta.pl>