PracaGrupypl.praca.dyskusje › Smierdzi mi...

  • 1. Data: 2002-01-02 12:41:09
    Temat: Smierdzi mi...
    Od: krislob <k...@w...pl>

    ...tutaj przekretem. Rozchodzi mi sie mianowicie o osobnika
    uzywajacego emaila e...@p...onet.pl i jego ogloszenia na roznych
    'pracowych' grupach polskiego usenetu. Raz szuka osob ze znajomoscia
    marketingu do reklamowania serwisu za 10 zlotych od osoby ktora
    przyjdzie na jego strone (!), potem osob do serwisu medycznego, potem
    znowu tlumaczy jezykow zachodnich, byc moze jeszcze jakichs innych
    ludzi, ale nie zauwazylem. Jakkolwiek mozna te 3 ogloszenia polaczyc w
    powstawanie nowego serwisu medycznego, tak ogloszenia sa niesamowicie
    podejrzane: prowizyjny sposob zaplaty, i 10 zlotych za 1 osobe!,
    niekomercyjny email, krotkie, malo sensowne ogloszenia. Wiecie cos o
    tym ? Bo mi smierdzi.

    krzych.

  • 2. Data: 2002-01-02 15:14:04
    Temat: Re: Smierdzi mi...
    Od: "Kuba" <j...@p...webmarketing.pl>

    Stary takich gosci trzeba walic w czapke. Jak nadaje z onetu, interi,
    hogi...... to juz samym tym traci swoja wiarygodnosc.
    K.

    Uzytkownik "krislob" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci