-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: mvoicem <m...@g...com>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
Date: Tue, 23 May 2006 16:25:28 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 39
Message-ID: <e4v642$oju$2@nemesis.news.tpi.pl>
References: <4...@n...onet.pl> <e4se1c$mg6$2@achot.icm.edu.pl>
<e4uq87$kfm$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4uuef$1mv$2@atlantis.news.tpi.pl>
<e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4v1hg$sbr$1@news.onet.pl>
<e4v2rq$lo3$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: exe183.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1148394434 25214 83.20.254.183 (23 May 2006 14:27:14
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 May 2006 14:27:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060521)
In-Reply-To: <e4v2rq$lo3$1@atlantis.news.tpi.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:182151
[ ukryj nagłówki ]jacek533 wrote:
>>> Jak ma zareagować informatyk?
>>>
>>> 1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po
>>> godzinach na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma
>>> dodatkowego wynagrodzenia?
>>>
>>> 2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
>>> usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.
>>>
>>> 3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic
>>> pojechać do pracy.
>>>
>>> 4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?
>>>
>>> Jaką opcje wybralibyście wy?
>>> Jakie macie inne propozycje wybrnięcia z tej sytuacji, aby "wilk był syty
>>> i owca cała" ?
>> Jesli to sie zdaza raz na miesiac to 1., jesli czesciej, znaczy sie
>> potrzeba zatrudnic dodatkowego informatyka...
>
> No dobrze - raz na miesiąc: to 12 razy w roku.
> Odległość do firmy to: 13 km w jedną stronę. Dojazd własny.
> Razem: ok. 300km
> Do tego cenny czas własny, stres.
> Przepraszam, niby dlaczego za friko ?
> Wszyscy, a szczególnie handlowcy mają interes w tym, żeby była dobra
> sprzedaż.
> System się sypnie - towar nie wyjedzie na czas - klient niezadowolony - nie
> będzie sprzedaży.
> Brak sprzedaży to niezrealizowane targety. Cierpią wszyscy.
> Dlaczego informatyk ma nic nie mieć z tego w postaci zapłaty za nadgodziny?
Wiesz, cos za coś. Raz ja podjadę do pracodawcy w razie alarmu i nie
robię z tego afery, raz pracodawca nie robi afery z tego że do pracy się
stawię na 12:00 zamiast na 8:00.
p. m.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.05.06 16:06 Piciu
- 23.05.06 21:19 Adam
- 23.05.06 21:26 Jotte
- 23.05.06 21:31 Wiktor
- 24.05.06 10:07 clockworkoi
- 25.05.06 08:36 jacek533
- 29.05.06 12:00 Zbyniu
Najnowsze wątki z tej grupy
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
- Zarobki w dolarach, a VAT, podatek i fakturowanie
Najnowsze wątki
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-11 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-11 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-11 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-11 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-11 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-11 Warszawa => Administrator IT (Linux) <=
- 2024-05-11 Gdańsk => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-05-10 Gdańsk => AI Specialist <=
- 2024-05-10 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-10 Poznań => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-10 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-05-10 Warszawa => Cybersecurity Consultant <=