eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Date: Tue, 23 May 2006 16:25:28 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <e4v642$oju$2@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl> <e4se1c$mg6$2@achot.icm.edu.pl>
    <e4uq87$kfm$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4uuef$1mv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <e4v0h5$9fj$1@nemesis.news.tpi.pl> <e4v1hg$sbr$1@news.onet.pl>
    <e4v2rq$lo3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: exe183.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1148394434 25214 83.20.254.183 (23 May 2006 14:27:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 May 2006 14:27:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060521)
    In-Reply-To: <e4v2rq$lo3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:182151
    [ ukryj nagłówki ]

    jacek533 wrote:
    >>> Jak ma zareagować informatyk?
    >>>
    >>> 1. Odebrać telefon i w razie konieczności przyjechać do firmy po
    >>> godzinach na własny koszt, wiedząc, że za tę pracę nie otrzyma
    >>> dodatkowego wynagrodzenia?
    >>>
    >>> 2. Jak wyżej - z tym, że w razie konieczności wyjazdu poinformować, że
    >>> usunie usterkę następnego dnia rano w godzinach pracy.
    >>>
    >>> 3. Nie odbierać telefonu. Następnego dnia rano jak gdyby nigdy nic
    >>> pojechać do pracy.
    >>>
    >>> 4. Odebrać, ale zapytać o ewent. nadgodziny i zwrot kosztów dojazdu?
    >>>
    >>> Jaką opcje wybralibyście wy?
    >>> Jakie macie inne propozycje wybrnięcia z tej sytuacji, aby "wilk był syty
    >>> i owca cała" ?
    >> Jesli to sie zdaza raz na miesiac to 1., jesli czesciej, znaczy sie
    >> potrzeba zatrudnic dodatkowego informatyka...
    >
    > No dobrze - raz na miesiąc: to 12 razy w roku.
    > Odległość do firmy to: 13 km w jedną stronę. Dojazd własny.
    > Razem: ok. 300km
    > Do tego cenny czas własny, stres.
    > Przepraszam, niby dlaczego za friko ?
    > Wszyscy, a szczególnie handlowcy mają interes w tym, żeby była dobra
    > sprzedaż.
    > System się sypnie - towar nie wyjedzie na czas - klient niezadowolony - nie
    > będzie sprzedaży.
    > Brak sprzedaży to niezrealizowane targety. Cierpią wszyscy.
    > Dlaczego informatyk ma nic nie mieć z tego w postaci zapłaty za nadgodziny?


    Wiesz, cos za coś. Raz ja podjadę do pracodawcy w razie alarmu i nie
    robię z tego afery, raz pracodawca nie robi afery z tego że do pracy się
    stawię na 12:00 zamiast na 8:00.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1