PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłabe strony co powiedzieć ??? › Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Słabe strony co powiedzieć ?? ?
    Date: Thu, 15 Dec 2005 12:06:16 +0100

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał w
    wiadomości news:dnri66$534$1@inews.gazeta.pl...

    > Osz kurde, naprawdę to wysłaliście? To trzeba było spytać, też bym się
    > podpisał. A tak będę musiał napisać swoją wersję na info at britishembassy
    > dot pl

    Jeszcze nie. znajomi mnie prosili o sformulowanie tego wczoraj, w czasie
    pisania postu na zblizony temat przypomnialo mi sie i tak z miejsca
    zaimprowizowalam. Wysle dzis lub jutro, moze jeszcze cos wygladze. Jak ktos
    chce, zeby dolaczyc jego nazwisko pod tym, niech pisze na
    priva(c.oleszkiewicz at gmail dot com). Oczywiscie nie mam nic przeciwko
    temu, zeby ktos z powyzszego tekstu skorzystal wysylajac wyrazy poparcia
    samodzielnie, a do napisania wlasnymi slowami tego samego serdecznie
    zachecam - bo bedzie to milsze dla ambasodora niz dostac kilka razy ten sam
    tekst.

    I.