PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ? › Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    Date: Thu, 16 Dec 2010 06:48:33 +0000

    czy (tylko) moje czy (może) też kogokolwiek innego zdanie to nie ma
    znaczenia. Po prostu wyraziłem pewien pogląd który daleko odbiega od
    twojej biernej postawy (a przy tym wyraźnie podkreślasz jak dużo w twoim
    mniemaniu robisz nie robiąc de facto nic)

    > Stanowcze ignorowanie żebractwa w każdej postaci wykazuje jego
    > bezskuteczność, co może stanowić przyczynek do wspomnianej aktywizacji.
    > Żebractwo trzeba tępić w dobrze pojętym interesie społecznym.

    przecież jest w miare naturalne (nie mówię ze wg. tzw norm społecznych),
    że taka osoba nie mając nic wyżebrane pójdzie i będzie kraść.
    Wierz mi, dośc dobrze znam temat i wiem że odwracanie się od problemu z
    tekstem "niech sam zarabia i nie zebra" do niczego nie prowadzi.
    ps. Wiem że lubisz wykazywać ignorancje innych w tematach, w których
    jestes mocny. tutaj pokazałes swoją i tylko o to mi chodziło