PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ? › Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 23:15:25 +0100

    Użytkownik "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:iebcnh$87t$1@inews.gazeta.pl...

    > że sie wtrącę - przyszło ci kiedykolwiek do głowy ze to tylko twoje
    > zdanie?
    Oczywiście. Dlatego bardzo je sobie cenię.

    > na swój sposób osoba nie jest bezradna, w jakis sposób (bądź co bądź nie
    > jest to np. kradzież chociaż czynność karana z urzędu) taka osoba wykazuje
    > się czymś zgoła innym niz bezradnosc.
    Zawód - żebrak?

    > Aktywizowanie? raczej bym tego w ten sposób nie nazwał.
    > Jest to przechodzenie obojętne nad problemem. Aktywizowałbyś do podjęcia
    > pracy zarobkowej w przypadku robienia szkoleń, tłumaczenia dlaczego akurat
    > ich sposób zycia jest np. uciazliwy dla innych itd. krótkie "nie" z
    > rzuconym "weź sie do pracy" aktywizacją w najmniejszym stopniu nie jest
    A przyszło ci kiedykolwiek do głowy, że to tylko twoje zdanie?

    BTW - "pomysłowość" żebraków w żebrach świadczy przeciwko nim. Gdyby taką
    samą pomysłowość i energię ukierunkowali na poszukiwanie pracy...
    Oni po prostu chcą być żebrakami - ja ich ofiarą nie będę.
    A frajerzy - ich sprawa. Podchodzi do ciebie gościu i nawija, że nie chce
    kasy tylko zebyś mu kupił coś do jedzenia. Ale podchodzi nie kiedy wysiadasz
    z auta i idziesz do sklepu, tylko gdy wypakowujesz zakupy do bagażnika. Na
    co to coś liczy? Że wrócisz jeszcze raz po zakupy dla niego? Czy może, że na
    odczepnego dasz mu kasę na tę nalewkę?
    Albo pokazuje receptę i gada, że nie ma za co wykupić. Zaproponuj mu,
    żebyście razem podeszli do apteki, to zobaczysz co zrobi.
    Idą święta. Kup świeczkę od kanciarzy z Caritasu, wypiek mączno-wodny do
    rytualnego spożycia, albo jakieś stare siano po 5 zł za 10 ździebełek. Może
    z 5% tej kwoty trafi do naprawdę potrzebujących, ale ty nie sprawdzisz tego.
    Zauważyłeś, że np. Tesco nie stosuje już od jakiegoś czasu na wózkach zamków
    na monety? No czemu? Żeby nie atakowało cię dziadostwo gdy wypakowujesz
    zakupy: "czy mogę odprowadzić wózek?".
    Do wiaty 5 m dalej...
    Stanowcze ignorowanie żebractwa w każdej postaci wykazuje jego
    bezskuteczność, co może stanowić przyczynek do wspomnianej aktywizacji.
    Żebractwo trzeba tępić w dobrze pojętym interesie społecznym.

    --
    Jotte