PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ? › Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 21:12:47 +0100

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ie9uc5$j84$1@node1.news.atman.pl...

    > Tu można kpić,
    Zawsze można kpić.
    Ale ja nie kpię tylko żartuję.

    > ale nigdy nie przechodzę obojętnie np obok osoby leżącej na ulicy i myślę
    > że chyba kilku takim osobom pomogłem choć dwukrotnie przesiedziałem z tego
    > powodu jakieś długie godziny na policji zawalając swoje sprawy i nie widzę
    > w tym niczego szczególnie szlachetnego i nie oczekuję niczego w zamian.
    Raz chciałem pomóc bezpośrednio leżącemu w krzakach gdzie poszedłem się
    odlać w nocy, jednak chciał mi narzygać na buty, ledwo odskoczyłem i mi od
    tego przeszło.
    Teraz pomagam bardziej na dystans - np. nie daję nigdy nawet zeta żebrzącym
    pod marketami, na ulicy itp. W ten sposób zapobiegam utrwalaniu nawyku
    wyuczonej bezradności i aktywizuję do podjęcia pracy zarobkowej.

    > I tak nie dorównam nigdy mojej babci która przez całą wojnę ukrywała i
    > przechowywała dwóch Żydów nie chcą nic w zamian. I nie piszę o tym by się
    > tym chwalić.
    No bo to raczej babcia mogłaby się tym chwalić. Zasłużyła na medal
    Sprawiedliwy wśród Narodów Świata od instytutu Yad Vashem

    > ależ to to samo gnida-gnidą, złodziej - złodziejem
    No właśnie nie to samo. Złodziej jest ścigany i odpowiada za przestępstwo z
    mocy prawa.
    A gnida-donosiciel, gnida-lizus?

    --
    Jotte