PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    From: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Date: Tue, 27 Aug 2002 23:06:51 +0200

    "Xena" <t...@l...com.pl> wrote in message
    news:akgm19$gk2$1@news.tpi.pl...

    > Rozumiem, że kpisz, ale jeśli przestaniesz być studentem i bedziesz
    > musiał utrzymywac rodzinę to będziesz inaczej mówił.

    Ha, to nie jest "jeśli" tylko "gdy" i dzień ów zbliża się z każdym... dniem.
    Od zbyt dawna już jednak widocznie nie studiujesz, skoro nie pamiętasz, że
    to właśnie brać studencka chwyta się każdej roboty dającej kilka dodatkowych
    groszy do stypendium (jeśli takowe występuje). Weźmy takich na przykład
    ludzi ubranych "w reklamę" (w sensie - trzymetrową maskotkę na przykład).
    Albo Świętych Mikołajów. Albo rozdających cośtam w supermarketach. Albo
    tworzących małe, niezbyt złożone rozwiązania programistyczne. W tych
    wszystkich przypadkach można mówić albo o totalnym zepsuciu rynku przez
    studentów, albo o niszy, którą zajmują w porządku rzeczy, w jakim przyszło
    nam żyć i pracować. Ja składam się ku tej drugiej opinii.

    Również pozdrawiam
    Tomek