PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skanerzysta ?

  • 1. Data: 2011-01-30 16:00:34
    Temat: Skanerzysta ?
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    http://www.regiopraca.pl/oferty/imm_sp_z_oo_skanerzy
    sta__20101118_112057_10111813736

    Normalnie qrwa spadlem ze smiechu ze stolka.

  • 2. Data: 2011-01-30 19:45:08
    Temat: Re: Skanerzysta ?
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Normalnie qrwa spadlem ze smiechu ze stolka.

    Wstajesz rano i wykonujesz powierzoną prace
    Moze wymień stołek na fotel z pasami to nie spadniesz

  • 3. Data: 2011-01-30 19:46:13
    Od: "konto" <k...@o...pl>

  • 4. Data: 2011-01-30 19:46:17
    Od: "konto" <k...@o...pl>

  • 5. Data: 2011-01-30 21:02:06
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-30 17:00, Rysio pisze:
    > http://www.regiopraca.pl/oferty/imm_sp_z_oo_skanerzy
    sta__20101118_112057_10111813736
    > Normalnie qrwa spadlem ze smiechu ze stolka.

    A co w tym niby śmiesznego? Fajna praca dla nocnych marków.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2011-01-30 21:26:27
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości
    sta__20101118_112057_
    > A co w tym niby śmiesznego? Fajna praca dla nocnych marków.

    Tzn. niby nic śmiesznego. Praca jak praca.
    Ale i u mnie ta oferta wywołała uśmiech. :)
    Zastanowiło mnie, jaką prasę miałby skanować?
    O tym nie piszą.

  • 7. Data: 2011-01-31 08:26:43
    Od: z <z...@g...pl>

    jcm pisze:
    > Tzn. niby nic śmiesznego. Praca jak praca.
    > Ale i u mnie ta oferta wywołała uśmiech. :)
    > Zastanowiło mnie, jaką prasę miałby skanować?
    > O tym nie piszą.

    Pewnie tą prasę trzeba rano w kiosku zakupić (nie wiadomo za czyje
    pieniądze) Fakt przesyłania plików netem raczej nie wskazuje transportu
    dzień w dzień. A w kwestii skanera. To przydałby się jakiś większy niż
    A4. W sumie fajna robota :-)

  • 8. Data: 2011-01-31 19:09:26
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > dzień w dzień. A w kwestii skanera. To przydałby się jakiś większy niż A4.

    Prasę rano dostarczają do domu osoby odpowiedzialne za dystybucje w formie
    paczki.
    Skanujesz i od razu przesyłasz dalej do OCR itp.
    Potem makulature co pewien czas zabieraja

    Jest wiele firm , osob , partii ktore zlecaja biezace raportowanie co kto
    gdzie napisał o ....

  • 9. Data: 2011-02-01 08:38:03
    Od: z <z...@g...pl>

    konto pisze:

> [...]
    > Potem makulature co pewien czas zabieraja
    >
    > Jest wiele firm , osob , partii ktore zlecaja biezace raportowanie co

    A jak ze skanerem? Szybki A2 ? :-)
    Bo tu tkwi sedno wydajności.

  • 10. Data: 2011-02-18 16:42:32
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jest wiele firm zajmujących się analizą tego, co pisze prasa. Nie ma w tym
    nic dziwnego.

    > Prasę rano dostarczają do domu osoby odpowiedzialne za dystybucje w formie
    > paczki.
    > Skanujesz i od razu przesyłasz dalej do OCR itp.

    I to jest najdziwniejsze. Po co przesyłać zeskanowane obrazy w wielkich
    plikach (o czym się specjalnie mówi) skoro można tekst po "zoceerowaniu"?