PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukanie pracy

  • 1. Data: 2011-01-29 08:22:59
    Temat: szukanie pracy
    Od: "gosia" <w...@o...pl>

    Niedługo kończę staż i nie wiem co mam dalej robić. Nie wiem gdzie i jak szukać
    pracy?

  • 2. Data: 2011-01-29 08:28:17
    Temat: Re: szukanie pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 09:22, gosia pisze:
    > Niedługo kończę staż i nie wiem co mam dalej robić. Nie wiem gdzie i jak szukać
    > pracy?

    Skończyłaś 18 lat?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-29 15:30:06
    Od: a...@o...pl

    witaj. najlepiej udaj się do urzędu pracy i tam szukaj odpowiedzi..... powodzenia ;)

  • 4. Data: 2011-01-29 15:38:54
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Najlepiej pytaj znajomych. Tak się najszybciej znajduje pracę. Informuj
    znajomych że szukasz pracy, a oni już wśród swoich znajomych popytają.

  • 5. Data: 2011-01-30 00:35:23
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 09:22, gosia pisze:
    > Niedługo kończę staż i nie wiem co mam dalej robić. Nie wiem gdzie i jak szukać
    > pracy?

    Ja przez całe swoje życie korzystam z prostej zasady.

    Najpierw zastanawiam się co lubię robić, potem uczę się tego a następnie
    to robię ;) Polecam - będziesz do pracy przychodzić z uśmiechem na ustach :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2011-01-30 14:37:31
    Od: mihau <m...@g...com>

    On 29 Sty, 09:22, "gosia" <w...@o...pl> wrote:

    > Niedługo kończę staż i nie wiem co mam dalej robić. Nie wiem gdzie i jak szukać
    > pracy?

    A co umiesz robić?

    --
    mihau