PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sądzicie o pracy położnej?

  • 1. Data: 2011-01-29 15:41:10
    Temat: Co sądzicie o pracy położnej?
    Od: "madsad" <m...@o...pl>

    Jestem położną rodzinną (umowa o pracę).Pracuję także w ośrodku zdrowia,
    jestem oprócz tego dostępna pod telefonem od 8.00 do 18.00.Zarabiam poniżej
    średniej krajowej. Czy to uczciwe?

  • 2. Data: 2011-01-29 15:45:48
    Temat: Re: Co sądzicie o pracy położnej?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    madsad wrote:

    > Jestem położną rodzinną (umowa o pracę).Pracuję także w ośrodku zdrowia,
    > jestem oprócz tego dostępna pod telefonem od 8.00 do 18.00.Zarabiam
    > poniżej średniej krajowej. Czy to uczciwe?

    Skoro zgodziłaś sie na proponowane warunki, to jak najbardziej.
    J.

  • 3. Data: 2011-01-29 19:43:16
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 16:41:10 +0100, madsad napisał(a):

    > Jestem położną rodzinną (umowa o pracę).Pracuję także w ośrodku zdrowia,
    > jestem oprócz tego dostępna pod telefonem od 8.00 do 18.00.Zarabiam poniżej
    > średniej krajowej. Czy to uczciwe?

    Zawsze możesz zostać spawaczem.

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2011-01-30 12:28:11
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "madsad" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem położną rodzinną (umowa o pracę).Pracuję także w ośrodku zdrowia,
    > jestem oprócz tego dostępna pod telefonem od 8.00 do 18.00.Zarabiam
    > poniżej
    > średniej krajowej. Czy to uczciwe?
    Może tak, a może nie - trzeba by więcej wiedzieć.
    Ja rozumiem, że akuszerka może mieć kłopoty z sensownym i precyzyjnym
    wysłowieniem, ale to uniemożliwia udzielenie rzetelnej odpowiedzi.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2011-01-30 21:00:00
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-29 16:41, madsad pisze:
    > Jestem położną rodzinną (umowa o pracę).Pracuję także w ośrodku zdrowia,
    > jestem oprócz tego dostępna pod telefonem od 8.00 do 18.00.Zarabiam poniżej
    > średniej krajowej. Czy to uczciwe?

    Średnia ma to do siebie, że aby ktoś zarabiał powyżej niej ktoś inny
    musi zarabiać poniżej. Matematyki was w tym wieczorowym liceum nie uczą?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2011-01-31 18:12:13
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

> [...]

    > Jestem położną rodzinną (umowa o pracę).Pracuję także w ośrodku zdrowia,
    > jestem oprócz tego dostępna pod telefonem od 8.00 do 18.00.Zarabiam

    Z pytania wynika, że wg Ciebie to nieucziwe. Wskaż więc, w czyim przypadku
    byłoby to uczciwe.

    e.

  • 7. Data: 2011-02-01 15:01:40
    Od: A <n...@n...spam>

    On 29.01.2011 16:41, madsad wrote:
    > średniej krajowej. Czy to uczciwe?

    Masz rację, średnia krajowa, jak każda kreatywna statystyka, nie jest
    uczciwa. Jedynie mąci i jest narzędziem partykularnych interesów.