PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze? › Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
  • Data: 2008-04-21 21:13:28
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:fuit6p$7vf$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale się rozpisałem ;) Powiedzcie mi, skąd tacy wazeliniarze,
    > podpierdalacze i dupowłazy się biorą?

    Trudno powiedzieć skąd się biorą, ale na pewno trzeba ich wypalać gorącym
    żelazem nie patrząc na maniery. Zauważ, że w każdej pracy (i nie tylko w
    pracy) trzeba sobie najpierw takiego gnoja wyhodować przymykając oczy na to i
    tamto. Teraz Ty już nie masz prawa głosu, on z poczuciem wielkiego sukcesu
    namierza następną ofiarę a reszta się przygląda.

    e.