PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad sie biora niskie zarobki w Polsce... › Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
  • Data: 2004-07-24 07:56:46
    Temat: Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
    Od: "Maciek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... A jaki interes ma pracodawca w płaceniu więcej skoro może mniej?
    > I nie mówcie mi, że chodzi tutaj o to, że jakby "normalnie pracował" to
    > zostanie doeceniony. Owszem, tak powinno być. I trochę takich pracodawców
    > jest, ale na jednego potrafiącego docenić jest kilkudziesięciu innych,
    > którzy o tym jednym mówią, że psuje rynek.
    Zeby wiedziec po co wiecej placic pracownikom trzeba miec pojecie o
    zarzadzaniu ludzmi, o motywacyjnych systemach wynagradzania. Zeby cos o tym
    wiedziec to trzeba miec skonczone studia w tym kierunku albo przeczytac pare
    ksiazek.
    Podejzewam ze gdyby zrobiono test z podstawowych wiadomosci z zarzadzania
    wsrod dyrektorow i kierownikow panstwowych firm i instytucji oraz
    wlascicieli prywatnych firm to wyniki bylyby tragiczne.
    Dlaczego tak jest to juz inna dyskusja.