PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad sie biora niskie zarobki w Polsce... › Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
  • Data: 2004-07-23 19:07:36
    Temat: Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Minister <r...@o...pl> wrote:
    > Nie chce mi się tego rozwijać szczegółowo ale zastanówcie się sami to
    > przyznacie mi rację.

    Stary, masz racje!
    znaczy jeszcze trzeba urzedowo podniesc ceny plodow rolnych, bo przeciez
    rolnicy to 35% naszego spoleczenstwa. Nastepnie ceny innych produktow trzeba
    ustawowo podniesc, zeby mozna bylo wyplacic te wieksze pensje. To oczywiscie
    moze doprowadzic do inflacji, dlatego Balcerowicz musi odejsc, a wszystkie
    ceny beda regulowane przez odpowiedni organ. I ma to byc pilnowane!
    Oczywiscie niektorych towarow moze zabraknac i kulaki moga sztucznie
    podwyzszac ceny - dlatego nalzy nastepnie wszelki handel uspolecznic, a
    fabryki znacjonalizowac.
    Mysle, ze w celu lepszego wdrozenia pomyslu - wszyscy bezrobotni powinni
    dostac wysokie zasilki - do momentu znalezienia przez nich pracy. Bo tak jak
    slusznie zauwazyles: "ludzie wreszcie będą mieli pieniądze >
    wzrośnie popyt > więc wzrośnie produkcja > więc powstaną nowe miejsca pracy
    > więc ludzie odzyskają wiarę w sens pracy w tym kraju itd, itd."
    Jednym slowem jestes genialny! Stary. Jutro dzwonie do Andrzeja, zeby cie
    wzial na glownego ekonomiste w Partii!!!!

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/