PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkad sie biora niskie zarobki w Polsce... › Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
  • Data: 2004-07-23 17:03:49
    Temat: Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
    Od: "Minister" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystko wynika z jednej niezwykle prostej rzeczy. Nie wiem dlaczego nikt o
    tym nie mówi.
    Czy słyszeliście o czymś takim jak USTAWOWE minimalne wynagrodzenie za
    pracę?
    Jest we wszystkich normalnych krajach i biada pracodawcy który chce płacić
    mniej.
    Ponieważ w naszym pięknym kraju wynosi ono kilkaset złotych to pracodawca
    byłby idiotą płacąc więcej osobom na których mu specjalnie nie zależy, a
    potrzebuje ich tylko do czarnej roboty.
    Wystarczy zapisać w ustawie że powiedzmy od 1 września 2004 min.
    wynagrodzenie ma wynosić np.20 zł/godz. i ścigać bezwzględnie tych co się do
    tego nie stosują.!!
    Oczywiście na początku będą krzyki i parę firm upadnie ale inne zaczną
    prosperować o wiele lepiej bo: ludzie wreszcie będą mieli pieniądze >
    wzrośnie popyt > więc wzrośnie produkcja > więc powstaną nowe miejsca pracy
    > więc ludzie odzyskają wiarę w sens pracy w tym kraju itd, itd.
    Nie chce mi się tego rozwijać szczegółowo ale zastanówcie się sami to
    przyznacie mi rację.

    Pozdrawiam