PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ściemnione cv

  • 21. Data: 2006-07-13 14:06:52
    Temat: Re: Ściemnione cv
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    herakles napisał(a):

    > Absolutnie się z tobą nie zgodzę!!! To C++ jest proste łatwe i przyjemne i
    > jest więcej zabawy z typami danych i kontrolą pamięci,

    Dobre:D To ci dopiero ściema:D

  • 22. Data: 2006-07-13 16:09:32
    Temat: Re: ciemnione cv
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <s...@e...elsat.net.pl> Wojciech Bańcer napisal(a):
> [...]

    Mam przeciwne zdanie. Tzw. "C z klasami" jest może w miarę łatwe,
    ale o C++ to bym tego nie powiedział. C++ jest językiem,
    który chciał być z jednej strony niskopoziomowy i czerpać
    wprost z C bliskiego metalowi, a z drugiej strony być wysokopoziomowy.
    I szczerze mówiąc tak srednio mu to wyszło, jest zdecydowanie
    przekomplikowany. Ostatnio przeglądałem archaiczną już książkę
    o Simuli 67 i zaczynam się przychylać do zdania Adama Karpierza,
    że C++ to tylko nieudolnie zerżnięta Simula. Niestety Stroustrup
    na PC 4.77MHz nie miał Simuli, więc zaczął rzeźbić te "C z klasami",
    napisał książkę i jakoś to poszło. Latka leciały, język rozbudowywano,
    sztukowano i łatano, a nawet powstał komitet standaryzacyjny,
    który w 98r spłodził standard. A potem była długa męka żeby
    kompilatory zaczęły być z tym standardem zgodne.
    Reasumując C++ się rozpowszechnił i zajął w miarę stabilną pozycję
    na rynku, ale zdecydowanie nie można o nim powiedzieć iż jest
    "prosty, łatwy i przyjemny", a już na pewno nie przejdzie mi
    przez gardło że został zaprojektowany.

    Tak na marginesie, na pl.comp.lang.c ostatnio ukuli termin dla
    programistów "C z klasami" - legacy people :)

    > Wyżej napisałem że panuje takie przeświadczenie [1], nie że taka jest
    > rzeczywistość. :) A prosty, łatwy i przyjemny to python jest. ;)

    Pi * drzwi, ale fakt jest dość przyjemny.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć

  • 23. Data: 2006-07-13 16:09:35
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <e94sf7$bds$1@atlantis.news.tpi.pl> herakles napisal(a):

    > Ale to wszystko jest kawa na ławę w ogłoszeniu [...]

    Nie czyniłem Ci zarzutu co do ogłoszeni,
    a jedynie zaznaczyłem względnąść tych kwestii.

    > nie rozumiem tylko jak można napisać wszystko po kolei co jest
    > w ogłoszeniu że się umie i nie mieć zielonego pojęcia o tym, jak i chwalić
    > się technologią poznaną w poprzedniej pracy(i pracować na niej 2 lata) i
    > również nie znać podstawowych jej zagadnień.

    Tyle tu się słyszy o marnych pracodawcach, ale jak widać
    z potencjalnymi pracownikami też nie jest najlepiej.

  • 24. Data: 2006-07-13 16:52:23
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > Do niedawna sledzilem przez dlugi czas poniedzialkowa wybiorcza w
    > sprawie pracy i nic. Spotykam sasiadke z bloku i ona mowi, ze w
    > jej firmie potrzebuja informatyka, daja juz ogloszenie ktorys
    > kolejny raz i nikt sie nie zglasza. Pytam moze ja sie zglosze?
    > Tylko niech mi Pani powie co jest do roboty i za ile? Jak
    > powiedziala to stwierdzilem, ze wiem dlaczego nikt sie nie
    > zglosil i niech nie liczy, ze za 1000 zlotych bedzie miala
    > administratora sieci, helpdesk, administratora baz danych,
    > webmastera i grafika w jednym :-)))

    A podali w ogłoszeniu zarobki? Bo jeśli nie, to bardzo dziwne że nikt się
    nawet nie zainteresował. O zarobkach zazwyczaj dowiaduję się po rozmowie
    kwalifikacyjnej....

    pozdr
    zasiu