PracaGrupypl.praca.dyskusjeSAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku? › Re: SAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku?
    From: "AC" <a...@y...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: SAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku?
    Date: Thu, 17 Apr 2003 23:15:56 +0200

    "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> wrote in message
    news:3E9F012C.4020506@i.tak.dalej...

    > Nie żaden tam "czołowy" tylko największy na świecie pod względem
    > przychodów z oprogramowania ERP. Nie żadne tam "do tego ERP, CRM" tylko
    > właśnie ERP.
    >
    > Firma powstała w latach 70. w Niemczech. Do Polski weszli w latach
    > 1994-95. Obecnie mają ze 140 instalacji swojego sztandarowego produktu -
    > choć dokładnej liczby nie jestem pewien.

    Na swiecie traca klientow, sprzedaz spada. Co prawda nie tylko im ale
    rowniez konkurencji bo wiele firm przekonalo sie ze nie warto wywalac
    ogromnej kasy w sumie w bloto, no i ogolnie jest regres. W Polsce
    przypuszczam ze nalapali troche frajerow ktorzy cos tam gdzies slyszeli
    "SAP to SAP tamto" .. wiec SAPa zakupili. No i teraz frajerzy zmadrzeli
    ale trzeba na kogos miec zwalac wine ze nie chodzi wiec szukaja swiezych
    frajerow zeby im to kukulcze jajo podrzucic. Stad te ogloszenia w Wyborczej.
    Ciekawe .. bo na pl.praca.oferowana jakos nie widac ogloszen o SAP... pewnie
    Wyborcza to lepsze miejsce to szukania frajerow ;-)))))