PracaGrupypl.praca.dyskusjeSAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku? › Re: SAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku?
  • Data: 2003-04-17 20:36:05
    Temat: Re: SAP - czy warto sie rozwjac w tym kierunku?
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Kosinski napisał:

    : > A podobno znane są przypadki padnięcie firmy z powodu zbyt kosztownego
    : > wdrożenia SAP R/3 ;)
    ^^

    : To może podasz taki, bo ja nie znam.

    Słyszałem o tym z drugiej ręki, nie wiem na ile to prawda, a na ile żart.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... When you're through with life and all hope is lost,