PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Date: Sun, 06 Nov 2005 16:40:49 +0100

    widzisz, nie tylko ty jesteś w sytuacji że szukasz zarobku. ja np. od trzech
    lat pracuje od zlecenia do zlecenia. czasem w domu, czasem muszę w ciągu
    godziny się spakować i na dwa tygodnie wybyć gdzieś 500 km. i właśnie tak
    do tego podchodze - nie "żeby mnie zatrudnili" tylko"żeby znaleźć gdzie
    mogę zarobić"

    i nikt ciebie nie wrzuca do kosza. świat jest szeroki i spokojnie się
    znajdzie miejsce dla nas wszystkich. dla mnie, pani, pana, społeczeństwa.

    i tak trochę podchodząc do twojej osoby. rozumiem twoją frustrację. ale
    zrozum też swoja sytuację. teraz musisz sprzedać siebie. swoje
    umiejętności, swój czas. Jesteś dobry, bo umiesz, potrafisz, wiesz. Jesteś
    słabszy, bo nie wiesz, uzupełniasz, nadrabiasz.
    A postawą "wszystko dla mnie, dlaczego kuźwa nie ustawiacie się w ogonku do
    mnie" wiele nie wskórasz. to własnie powinieneś pokazać w cefałce - jestem
    dobry, ponieważ .... a nie jestem dobry, sprawdźcie mnie a wtedy wam powiem
    dlaczego. nikt na to nie ma czasu.

    zresztą w swoim doświadczeniu masz zarządzanie grupa osób. na pewno w czasie
    tej pracy stykałeś się z przyjęciami i zwolnieniami osób. skoro nimi
    zarządzałeś, to masz (a przynajmniej powienieś mieć) pojęcie dlaczego się
    kogoś przyjmuje, dlaczego się kogoś zwalnia i jak się buduje relacje
    międzyludzkie. Czy lepsza jest generalicja i narzucanie czy też może lepsza
    jest współpraca? lepiej jak dobry wynik osiąga jednostka czy poczucie że
    "wszyscy jedziemy na tym samym wózku"?

    i na koniec - zastanów się dlaczego twoje papiery wzbudzają kontrowersję. i
    czy jest to tylko i wyłącznie napadanie na ciebie czy też - może
    ostrzejszymi słowami - ale powiedziane zdanie innych osób. I zastanów się,
    jakby się np. współpracowało w teamie, w którym byłyby osoby ci teraz
    doradzające, a ty byś "wkroczył z butami" tak jak to zrobiłeś. niby
    sytuacja hipotetyczna, ale..

    --
    ---> to tylko moje zdanie <--