PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Date: Sat, 05 Nov 2005 17:09:00 +0100

    1. to co piszesz w pierwszej części cv jest jak rozumiem listem motywacyjnym
    2. życiorys to są suche fakty z zycia wzięte. praca od - do jako z
    osiągnięciami. krótko i w punktach.
    3. czyli w przebiegu pracy zawodowej

    * SHELL Polska (VII 2001 - VI 2005)
    Kierownik stacji paliw w Bydgoszczy i Toruniu
    24 osobowy zespół, udoskonalony system motywacji, autorski proces
    rekrutacyjny, skuteczny system kontroli, zwiększanie efektów sprzedazy, w
    tym wdrożony system szkolenia pracowników
    * Anna sp. z o.o. (II 2001 - V 2001)
    Zastępca kierownika sklepu
    {obowiązki, osiągnięcia}

    4. Najdłużej pracowałeś w shellu (nie wazne że prawdziwa firma nazywała się
    inaczej, to możesz umieścić w nawiasie dla jasności i sam wiesz co robi
    lepsze wrażenie - SHELL czy Alfa Select Sp. z o.o. ?) dlatego to są twoje
    najświezsze awięc i najlepiej zakorzenione w głowie doświadczenia. Czyliich
    będzie w rozwinięciu najwięcej
    5. co do zawartości :
    zarządzanie - zdanie 1 mi nie brzmi. i jakoś brzmi spójnie ze zdaniem
    drugim, dlatego może lepiej by było połączyć - zarzadzałem 24 pracownikami
    na dwóch stacjach paliw? albo "organizowałem pracę 24 osobowego zespołu na
    dwóch stacjach paliw"
    kwalifikacje i umiejętności - w zyciorysie piszesz tak jakbys pisał list
    motywacyjny. pisać bezosobowo. np:
    -biegła obsługa komputera
    -profesjonalna obsługa klienta

    i dodatkowo - po co rozpisywać na dwa punkty "posiadam prawo jazdy kategorii
    B" oraz "Posiadam praktyczne umiejętności jazdy samochodem ososbowym".
    lepiej zabrzmiało by w jednym punkcie "Czynne prawo jazdy kat. B, od 1984
    roku przejechane ok. 200 tyś. km)

    IMHO - skup się na konkretach a nie ubieraniu w słówka
    --
    ---> to tylko moje zdanie <--