PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzeczpospolita, testy

  • 1. Data: 2003-12-18 18:24:59
    Temat: Rzeczpospolita, testy
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W Rzeczpospolitej jest artykuł o testach:

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/praca_031217/pr
    aca_a_1.html#1

    "DYREKTOR PERSONALNY POLCOMTEL SA"

    // ---
    Wyników testów nie traktujemy jak wyroczni, podchodzimy do nich z pewnym
    dystansem. Nigdy nie decydują o przyjęciu danego kandydata do pracy. Kilka
    razy zdarzyło się, że zdecydowałam się zatrudnić osoby, które nie miały
    najlepszych wyników testów. Czas pokazał, że miałam rację, bo sprawdziły się
    na swoim stanowisku. Gdybyśmy podjęli decyzję, kierując się wyłącznie
    testami, stracilibyśmy dobrych pracowników.
    // ---

    Brzmi to bardzo ładnie i poprawnie, ale czy ktoś może mi powiedziać, na
    jakiego grzyba takie testy, jeśli do niczego służą. Mój prostacki i
    przyziemny umysł wzbrania się przed robieniem rzeczy bezuzytecznych, nadmiar
    jałowych informacji jest szkodliwy i utrudnia a nie ułatwia podjęcie
    prawidłowej decyzji.

  • 2. Data: 2003-12-19 10:46:20
    Temat: Re: Rzeczpospolita, testy
    Od: "Dr.Agon" <z...@c...pl>

> [...]
    nadmiar
    > jałowych informacji jest szkodliwy i utrudnia a nie ułatwia podjęcie

    Z tego samego powodu co do pracy w sklepie z nakretkami potzrebujesz
    wyksztalcenia wyzszego ekonomicznego lub kierunkowego :D
    sie ludziom w dupskach przewraca od nadmiaru ofert (czytaj za duzego
    bezrobocia) i tak to wlasnie jest
    --
    [:. mail: z...@r...pl ; http://www.kwd.republika.pl .:]
    [:. tel. +48 507 694 238 ; GG: 4355904 .:]

  • 3. Data: 2003-12-21 01:03:25
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

    w <news:brukti$atc$1@inews.gazeta.pl>
    Dr.Agon napisał(a):

> [...]

    Moze po to, aby odsiac kompletnych burakow. Nawiasem mowiac, nie pisali
    przeciez, ze zatrudniaja osoby ktore nie pszeszly testu. Nie zawsze
    zatrudniali tych, ktorzy zdali najlepiej.

    --
    Robalus bob67(at)wp.pl

  • 4. Data: 2003-12-21 01:53:39
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > "DYREKTOR PERSONALNY POLCOMTEL SA"

    A jednak ten "POLCOMTEL" bo już miałem wątpliwości:
    http://www.nnov.mts.ru/roaming/index.phtml?253&regio
    n=69

  • 5. Data: 2003-12-21 13:03:37
    Od: " Kamil OK" <k...@W...gazeta.pl>

    Robal <b...@w...plinvalid> napisał(a):

    > Moze po to, aby odsiac kompletnych burakow. Nawiasem mowiac, nie pisali
    > przeciez, ze zatrudniaja osoby ktore nie pszeszly testu. Nie zawsze
    > zatrudniali tych, ktorzy zdali najlepiej.

    Po prostu ci najlepsi nie zgodzili się na ich kiepskie warunki. Dlatego
    teraz pan szef może klepać takie populistyczne teksty.

    Pozdrawiam
    Kamil OK